דאבור ואלמוג כהן בישלו, רפאלוב ניצח את סייף

אלמוג כהן
אלמוג כהן | צילום: Gettyimages

נאתכו חזר להרכב צסק"א, ביטון השלים עוד משחק בסלטיק

(גודל טקסט)

הליגיונרים הישראלים המשיכו היום (שבת) בעונה האירופית שלהם כשהליגות ברחבי היבשת מתקרבות לישורת האחרונה.

 

צסק"א מוסקבה – מורדוביה 1:7

אחרי תקופה ארוכה בחוץ, ביברס נאתכו שב להרכב ושיחק 90 דקות, כאשר סגנית אלופת רוסיה דרסה את נועלת הטבלה. כבר בדקה ה-27 זה היה 0:5 לטובת החבורה של סלוצקי ששבה לפסגה על חשבונה של רוסטוב, שסיימה בתיקו עם אנז'י מחצ'קלה ביום שישי.

 

 

שער עצמי של איגור שיטוב (3) פתח את מסכת השערים, רומן ארמנקו הכפיל (11), אלכסנדר גולובין קבע 0:3 בדקה ה-23 ואחמד מוסא הניגרי היה חתום על הרביעי (25). בדקה ה-27 היה זה סרגיי איגנישביץ' הוותיק שקיבל ממוסא וירה מרחוק לפינה. סרגיי סמודין עוד צימק אך מוסא בישל לרומן ארמנקו (76) ולאלאן דז'גוייב (78) והשלים יום של שלושה בישולים. נאתכו רשם 90 דקות.

נאתכו במאבק, שב לעניינים (Gettyimages)

מאת'רוול- סלטיק 2:1

לאחר שהתבשרה כי יריבתה הגדולה, ריינג'רס, חוזרת לליגה הבכירה, חזרה קבוצתו של ניר ביטון (90 דקות) לסטנדרטים הצנועים להם התרגלה בשנים האחרונות.

 

לי גריפית'ס העלה את ההופס ליתרון על סף המחצית (44), כאשר המארחים הצליחו להשוות בדקה ה-60. אך החלוץ המשיך את העונה הנפלאה שלו, כשכבש את שער הניצחון בדקה ה-75, השלים צמד ועלה ל-28 שערי ליגה ב-30 משחקים.

 

אינגולשטאט – בורוסיה מנשנגלדבך 0:1

הקבוצה של אלמוג כהן ממשיכה ליהנות מעונתה הראשונה בבונדסליגה, כאשר הפעם השיגה ניצחון יוקרתי מול הרביעית בטבלה. הישראלי נכנס רק בדקה ה-81, אך בישל את שער הניצחון של מוריס הארטמן בדקה ה-88. אם הם ימשיכו ביכולת הזאת, הם עשויים אפילו לאיים על מקום בליגה האירופית.

 

קלאב ברוז' – גנט 0:2

בבלגיה נערך דרבי ישראלי בין קלאב ברוז' של ליאור רפאלוב וגנט של רמי גרשון, קני סייף וחאתם עבד אלחמיד. ברוז', המובילה, ניצחה 0:2 משערים של סטפן מיטרוביץ' (80 עצמי) וחוסה איזקיירדו (93) והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות. 

רפאלוב פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-79, קני סייף השלים 90 דקות בשורות המפסידה. גרשון ועבד אלחמיד לא נכללו בסגל.

גראסהופרס – לוצרן 1:1

מואנס דאבור לא כבש אף בישל לברזילאי קאיו את השער ה-11 שלו העונה בדקה ה-74. האורחים עלו ליתרון משער של מרקוס ניומאייר בדק ה-60, שלא הספיק.

במשחקים נוספים של לגיונרים: רועי קהת שיחק 79 דקות בהפסד 2:0 של אוסטריה וינה לאחרונה גרודיג. שרן ייני רשם 90 דקות ב-2:2 של ויטסה בבית מול דן האג.

אוסטריה וינה – גרודיג 2:0

רועי קהת פתח ורשם 79 דקות אבל קבוצתו ממשיכה להדרדר. הפסד שני רצוף, משחק רביעי ללא ניצחון ועוד למי? לאחרונה בטבלה. בנג'מין סולימאני (58) ורג'י אופוסי (90) כבשו והרחיקו את המארחת כמעט סופית מהמירוץ לאליפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי