גרמניה ברבע הגמר, 0:3 גדול על סלובקיה

מחכה לספרד או לאיטליה
מחכה לספרד או לאיטליה | צילום: gettyimages

בואטנג, גומז ודראקסלר כבשו. היריבה בשלב הבא תהיה ספרד או איטליה

(גודל טקסט)

גרמניה לא התקשתה במיוחד והשיגה הערב את המקום ברבע גמר יורו 2016לאחר הופעה מרשימה וכשהיא מביסה 0:3 את סלובקיה העקשנית בליל. המאנשאפט רושמת משחק נוסף עם שער נקי והיא הנבחרת היחידה שעדיין לא ספגה בטורניר, בשלב הבא היא תפגוש את המנצחת במשחק בין ספרד לאיטליה, משוכה קשה בהרבה.

 

 

למרות שהיא עלתה מהמקום הראשון בבית, אלופת העולם לא הזכירה את היכולת שהביאה אותה רחוק בטורנירים הקודמים. מטר ההחמצות בניצחון הדחוק 0:1 על צפון אירלנד העלה בספק את היכולת ההתקפית שלה, והיום היא סוף סוף סיפקה כמה תשובות למפקפקים. היריבה שעמדה מולה ניצחה אותה 1:3 במשחק הכנה בסוף חודש מאי והמאנשאפט בהחלט החזירה לה.

 

 

יואכים לב החליט להשאיר את מריו גצה על הספסל ונתן ליוליאן דרקסלר את המפתחות בקישור והוא בהחלט לא הצטער על כך. שחקנה של שאלקה היה השחקן הטוב ביותר של המאנשאפט כשהוא נמצא בכל מקום. הקשר בישל את השער השני למריו גומז והוסיף אחד משלו עם בעיטת יעף אדירה.

 

גם גומז שכבש את שער הניצחון במשחק הקודם, זכה שוב להזדמנות ולקח אותה בשתי הידיים. חלוצה של בשיקטאש הרבה לסכן את השער, וחיפה בצורה טובה על התפוקה הדלה של תומאס מולר, שגם הפעם לא מצא את הרשת. אפילו הבלם ג'רום בואטנג, שהיה בספק למשחק כבש את שער היתרון המוקדם בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה.

 


לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. דרקסלר (gettyimages)

הסלובקים שהיו פושרים בשלב הבתים, פשוט לא היוו יריבה לאלופת העולם. יאן קוזאק עשה כמה שינויים בהרכב והעלה בהתקפה את מיכל דוריס במקומו של אונדריי דודה, שכבש בהפסד 2:1 מול וויילס. התרומה של החלוץ הייתה מועטה ובדומה לחבריו כמעט ולא סיכן את השער של נוייר. האכזבה הגדולה הייתה ממארק האמשיק שפשוט לא הופיע למשחק, ומלבד יצירת מצב אחד ליוראי קוצקה לא הורגש. חבורתו של קוזאק הולכת הביתה אחרי טורניר סביר מבחינתה, שהסתיים בצורה רעה.

 

By day, Peter Pekarik, #SVK full-back. By night, he's, er… any ideas? pic.twitter.com/hkXVuA2mtU

— ITV Football (@itvfootball) June 26, 2016

הרכבים

גרמניה: מנואל נוייר; ג'ושוע קימיך, מאטס הומלס, ג'רום בואטנג (בנדיקט הובדס, דקה 72), יונאס הקטור; טוני קרוס, סמי חדירה (בסטיאן שויינשטייגר, דקה 76), תומאס מולר, מסוט אוזיל, יוליאן דרקסלר (לוקאס פודולסקי, דקה 72); מריו גומז.

סלובקיה: מאתוס קוזאצ'יק; פטר פקאריק, מרטין שקרטל, יאן דוריצה, נורברט גיומבר (קורנל סלאטה, דקה 84); פטריק הרושובסקי, מילאן שקריניאר, מארק האמשיק, יוראי קוצקה, ולדימיר וייס (יאן גרגוס, דקה 46); מיכל דוריס (סטניסלב ססטק, דקה 64).



אוהדי הנבחרות רוצים רבע גמר (AFP)

מהלך המשחק

דקה 7

הזדמנות ראשונה לגרמניה. קרוס מרים בעיטה חופשית טובה, חדירה נוגח אבל קוזאצ'יק הודף לקרן.

דקה 8

0:1 לגרמניה- קרוס שולח את כדור הקרן למרכז הרחבה, הגנת סלובקיה מרחיקה רע ובואנטג משחרר פצצה מחוץ לרחבה ופנימה.


בואטנג ברגע הפצצה (gettyimages)

דקה 14

גרמניה מקבלת הזדמנות להכפיל את התוצאה. שקרטל מושך בחולצתו של גומז בתוך הרחבה, השופט קובע פנדל ומעניק לבלם כרטיס צהוב. אוזיל בועט לפינה השמאלית של קוזאצ'יק, שהודף ומציל את הסלובקים


אוזיל מחמיץ הזדמנות להכפיל את התוצאה (gettyimages)

דקה 24

הגרמנים לא מפסיקים לתקוף. דרקסלר מגביה כדור מאגף שמאל, שננגח ומגיע לאוזיל. הקשר בועט חזק ברגל ימין, הכדור מגלח את הקורה.

דקה 41

מצב ראשון של סלובקיה. פקאריק פורץ מימין ומרים לקוצקה. הקשר נוגח טוב, אבל נוייר מותח איברים והודף לקרן.

דקה 43

0:2 לגרמניה- דרקסלר ממשיך ביכולת המצויינת, פורץ משמאל ומשאיר את קוצקה מאחור. הקשר מרים לגומז שדוחק מקרוב וכובש את השני שלו בטורניר.


הכובש והמבשל חוגגים את השני (gettyimages)

דקה 49

סלובקיה מתקרב לשער. האמשיק מוצא את קוצקה בתוך הרחבה, הקשר בועט חזק אבל נוייר הודף.

דקה 63

0:3 לגרמניה- דרקלסר שהרשים כל המשחק מוסיף שער משלו בבעיטת יעף אדירה לפינה העליונה, הסלובקים שוקעים.


המאנשאפט חוגגת עם האוהדים בסיום (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי