גנאים: מסרבים לנהוג בחוסר ספורטיביות

מאזן גנאים
מאזן גנאים | צילום: ערן לוף

ראש עיריית סכנין לא סלח ("בן חיים עשה מעשה מביך"), אבל קורא לאיפוק

(גודל טקסט)

חצי גמר גביע המדינה, בו ניצחה מכבי תל אביב 2:3 את בני סכנין, יצר מתיחות אדירה בין הצדדים. יותר מכך, היה זה אותו רגע בו עלי עותמאן סימן שהוא פצוע ונתן לכדור להתגלגל החוצה, מה שהוביל להוצאת הכדור המהירה של טל בן חיים בדרך לשוויון של ברק יצחקי. עכשיו מנסים בשני הצדדים להביט קדימה לקראת המפגש הערב בליגה (20:55). 

"המעשה של טל בן חיים הוא מעשה מביך לכדורגל", מתעקש ראש עיריית סכנין מאזן גנאים, לשעבר יושב ראש המועדון. "הכדורגל משחקים בשביל הסובלנות והאחווה ומה שהוא עשה רחוק מאוד ממעשה ספורטיבי. הוא היה חייב להתנצל יחד עם מכבי ת"א על המעשה הזה, אבל בכדורגל למדתי שתמיד יש עוד שבוע ועוד חודש ועוד שנה בכדי להגשים את ההיגיון".

"הגיעה לנו עוד הזדמנות לנקום ספורטיבית ממכבי ת"א ולנצח אותם מקצועית", אמר גנאים לקראת המפגש בליגה. "אנחנו קבוצה תרבותית ולא מאפשרים לעצמנו להיות קורבן לכל המעשים המביכים האלה. אם נתנהג עם מכבי ת"א ובן חיים באותה צורה גרועה, זאת אומרת שאנחנו נהיה כמוהם ואנחנו מסרבים להיות חסרי ערך ספורטיבי".


מאזן גנאים, מכיר את המועדון מבפנים (אסף קליגר)

"הקהל שלנו הוא קהל מדהים וכל קבוצה מקווה שיהיה לה קהל כמו שיש לנו", המשיך ראש העיריה. "זאת הזדמנות מצוינת להראות לעולם כמה אנחנו קהל קלאסי ומתורבת, כי לא נהפוך יום אחרי לארוחה של כל העיתונות שמחפשת איך למתוח עלינו ביקורת בכל הזדמנות". 

על היעדים עד סיום העונה אמר גנאים: "המטרה שלנו היא לסיים במקום הרביעי ואנחנו חותרים לזה. השחקנים שלנו אחראים מדי ויודעים איך לנצח אותם במשחק הוגן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי