בראבו וטר שטגן הציבו אולטימטום לברצלונה

מי יהיה הנבחר?
מי יהיה הנבחר? |

השוערים לא מוכנים להמשיך ברוטציה. 21:00, ישיר בספורט1: ברצלונה-לסטר

(גודל טקסט)

המקום היחידי שבו ברצלונה לא חיפשה להתחזק בקיץ הנוכחי הוא בשער, ואפשר להבין למה. קלאודיו בראבו ומארק-אנדרה טר שטגן הם שני שוערים ברמה עולמית. זה גם מה שגורם כעת לכאב ראש רציני מבחינת לואיס אנריקה.

בשתי העונות האחרונות ערך מאמן בארסה רוטציה בין שני השוערים – הצ'ילאני שיחק במסגרת הליגה הספרדית ואילו הגרמני עמד בין הקורות במסגרת ליגת האלופות וגביע המלך. העונה, כך על פי דיווחים בספרד, המצב עומד להשתנות.

לפי הפרסומים האחרונים, הן בראבו והן טר שטגן הציבו אולטימטום בפני ראשי ברצלונה: או שאהיה השוער הראשון של הקבוצה באופן מובהק או שאעזוב. האלופה, מבחינתה, לא מוכנה למכור אף אחד מהם בפחות מסעיף השחרור – 80 מיליון יורו במקרה של הגרמני, 40 מיליון יורו במקרה של הצ'ילאני בן ה-33.

 

תשובה לסוגיה הבוערת צפויה להתגלות עוד לפני 14 באוגוסט, אז תפגוש ברצלונה את סביליה למשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסופרקאפ הספרדי. זה יהיה המשחק הרשמי הראשון של האלופה בעונת 2016/17.

ההכנות של בארסה לקמפיין החדש יימשכו הערב (21:00, שידור ישיר בספורט1 וספורטHD1) במפגש ידידות מסקרן בשבדיה מול האלופה הסנסציונית של אנגליה, לסטר. ליונל מסי ולואיס סוארס צפויים לפתוח בהתקפה. טר שטגן, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, אנדרס אינייסטה ואיבן ראקיטיץ' ייעדרו. 


לואיס אנריקה, יצטרך לקבל החלטה קשה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי