בנזמה עשוי להיות כשיר לקראת הסופרקאפ

בנזמה. רוצה לשחק
בנזמה. רוצה לשחק | צילום: Gettyimages

החלוץ הצרפתי לוחץ על זידאן לשתפו. מרטין אודגרד עשוי לעבור לליברפול

(גודל טקסט)

אצטדיון טרונדהיים בנורבגיה יארח ביום שלישי (21:45) את הסופרקאפ האירופי בין ריאל מדריד לסביליה. אלברו מוראטה יערוך בכורה מחודשת במשחק רשמי, כאשר יפתח כחלוץ, אך כנראה שצפויה לו מלחמה לא צפויה על ההרכב מכיוונו של כרים בנזמה.

 

הצרפתי החליט להוכיח לזינידין זידאן כי הוא בהחלט כשיר, למרות שהוא סובל מפציעות בצלעות ובגב, ועדיין לא שיחק במפגשי ההכנה. הוא התאמן אתמול (שבת) לראשונה עם הקבוצה ואף  עבר את החלק הראשון של האימון בלי בעיות, אבל נטש את שאר האימון בגלל הפציעה. היום אחרי האימון בנורבגיה יחליט זידאן, בהתייעצות עם הצוות הרפואי, האם הוא יהיה בסגל למשחק.

 

 

בנושא אחר, המאמן צפוי לדלל את הסגל שלו במהלך השבוע הקרוב. מלבד איסקו שעשוי לעבור למילאן, גם ילד הפלא מרטין אודגרד עשוי לעזוב כאשר לליברפול, לברקוזן והמבורג מתעניינות. מריאנו דיאס הדומיניקני חלוץ ריאל מדריד קסטיה הרשים במשחקי ההכנה, אבל עשוי לעבור בהשאלה לפורטו. גם מרקוס יורנטה מצא חן בעיני זיזו, אבל צריך לצבור ניסיון ועשוי להיות מושאל לבטיס

 

בהרכבה של היריבה סביליה, אותה ידריך לראשונה המאמן הארגנטיני חורחה סמפאולי, יהיו גם שנני שחקני הרכש החדשים: החלוץ לוסיאנו וייטו והמושאל מאתלטיקו מדריד וקלאודיו קראנביטר שיפתח בקישור. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי