בן שמעון: נצטרך למצוא את האיזון בין מוטיבציה לשכל

בן שמעון. השתדלתי שהשחקנים לא יחשבו על אצילי
בן שמעון. השתדלתי שהשחקנים לא יחשבו על אצילי |

מאמן בית"ר במסע"ת לקראת סנט אטיין: "הקהל בטדי הוא נקודת חוזק"

(גודל טקסט)

"אני לא זוכר התעניינות כזאת במשחק וכולם יודעים שמדובר במועדון מאוד אמוציונלי", אמר רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים לקראת המשחק מול סנט אטיין ביום רביעי (19:00, שידור ישיר בספורטHD1) במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

 

המאמן הוסיף: "אנחנו בהחלט סומכים על הקהל שלנו והאווירה בטדי היא אחת מהנקודות החזקות שלנו, אבל נצטרך למצוא את האיזון בין המוטיבציה שנקבל מהיציעים לבין שיקול הדעת ויישום ההכנה שלנו לקראת המשחק".

 

 

בן שמעון נשאל האם הבלאגן סביב עומר אצילי השפיע על ההכנות והשיב: "ניסיתי להסיט את הריכוז של השחקנים מדברים שלא קשורים למשחק כמו אצילי או האם אריק סאבו יגיע.  התמקדתי באימונים יותר במה שאנחנו צריכים לעשות בצמד המשחקים האלה, ופחות בנקודות החזקות והחלשות של היריבה".

 

מאמן בית"ר הודה שהצרפתים פייבוריטים אבל הדגיש: "אותי לימדו שתוצאה נקבעת על המגרש ועל הנייר. אנחנו חייבים להתכונן לסנט אטיין ולנסות לצמצם פערים על ידי טקטיקה נכונה והבנת משחק. מצד שני, אני חושב שיש לנו הרבה מה להציע בצמד המשחקים מולם".

 

בן שמעון עם הייסטר. "לא פוחדים מהם" (פייסבוק בית"ר ירושלים)

 

המגן מרסל הייסטר:  "הדבר החשוב ביותר במשחק הוא להתכונן ליריבה ולעשות הגנה טובה. אני לא יודע אם סנט אטיין פייבוריטית כי גם לנו יש קבוצה טובה.  בכל מקרה אנחנו מעריכים אותם אבלח לא פוחדים מהם".

 

הקרואטי התייחס לקהל: "כשאני עליתי למשחק הראשון שלי בטדי הייתי קצת בלחץ ואלה היו האוהדים שלי, אז תחשבו מה עובר אצל שחקן יריב".

 

סלאנס: "נעבור את בית"ר"

בסנט אטיין מעניקים חשיבות רבה לעובדה כי טדי עשוי להיות מלא מחר והמאמן כריסטוף גלטייה אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו רואים את האצטדיון ומצפים לאווירה נהדרת. זה כנראה הקהל הכי טוב בישראל והאווירה תהיה חמה".

 

בפן המקצועי אמר גלטייה: "בית"ר אף פעם לא מרימה ידיים, יש לה שחקנים עם מחויבות למועדון והם משחקים עם הלב. זו קבוצה מאורגנת עם שחקנים טובים בחלק הקדמי. כל אחת מסוגלת לנצח".

 

"לא מכיר את בית"ר ירושלים כל כך, אבל מכבי מכבי חיפה קבוצה טובה ואני מניח שזה מלמד על רמת הקבוצות בישראל", אמר אולה סלאנס קשר סנט אטיין לקראת המשחק בין הקבוצות, "שמעתי על הקהל בטדי אבל אני לא מפחד משום אתגר".

 

סלאנס סיכם: "אנחנו הקבוצה הטובה יותר ואם נהיה במיטבנו נעלה לשלב הבא".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי