בן שמעון מחכה לסאבו, הרכב משני מול באר שבע

אבישי כהן
אבישי כהן |

בבית"ר חושבים על סנט אטיין. 19:00: המחליפים יקבלו דקות בגביע הטוטו

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תפגוש ב-19:00 את האלופה הפועל באר שבע בגביע הטוטו אלא שבקבוצה לא מייחסים חשיבות רבה להתמודדות, לפחות כרגע.

 

הקבוצה של אלי טביב תפגוש את סנט אטיין הצרפתית בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית ברביעי הבא והמשחק הוא מוקד העניינים בבירה.

 

 

"לסנט אטיין יש את המגרש אולי הכי ביתי בצרפת ולא הולך להיות שם קל. אבל המשחק הראשון בבית בהנחה שטדי יהיה מלא יכול לתת לנו מקדמה. עם עמידה טקטית נכונה כמו שבאר שבע עמדה נוכל לעשות סנסציה", אמר שחקן במועדון.

 

המאמן רן בן שמעון ממתין עדיין לקשר אריק סאבו ואמר: "אני רוצה אותו ויש לו חוזה אבל הכנתי כבר אופציות חלופיות. יש בעיה עם אשתו ונקווה שזה יסתדר".

 

בנוסף לכך המאמן רוצה חלוץ זר שמסוגל לשחק באגפים כשמבחינת אלי טביב עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית תוביל לצירופו של שחקן זר בכיר נוסף.

 


הראש בצרפת, בן שמעון (אודי ציטיאט)

 

בעניין אחר, דני פרדה, רועי זיקרי וארסניו ואלפורט אמנם קיבלו הודעה כי הם לא בתכניות המקצועיות אך נכון לרגע זה בנוגע לשניים הראשונים טביב מסרב לשחרר אותם ללא קבלת פיצוי כספי.

 

באשר לוואלפורט ,סוכנו עידן כסיף מנסה לאתר לו קבוצה אולם ההולנדי קיבל הבטחה כי עד שימצא ישולב חלקית כשהערב הוא צפוי להיות בסגל. הבלם טל כחילה שספג כרטיס אדום במשחק הקודם ייעדר.

 

הרכב משוער: סתיו שושן, אבישי כהן (טל בנש), דוד קלטינס, דן מורי, אורי מגבו, קובי מויאל, דן איינבינדר, לידור כהן, שלומי אביסדריס, ארסניו ואלפורט, שמעון אבוחצירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי