בכר: אני לא ממלא ווינר, נעשה מה שאנחנו יודעים

|

מאמן ב"ש מרגיע לקראת המשחק מול מכבי ת"א. ויטור ו-וואקמה כשירים?

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מגיעה לראשונה אחרי הרבה מאוד זמן בתור פייבוריטית למשחק העונה הראשון מול מכבי תל אביב. האלופה מקווה להשיג ניצחון ולפתוח פער על הצהובים בצמרת.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, ברק בכר פתח בהודעת תנחומים לאוהד הקבוצה בנצי בלומנפלד שהלך לעולמו והיה קרוב לאובידיו הובאן: "דיברתי עם הובאן, הוא מקצוען ואנחנו מאמינים שהוא יידע לעשות את ההפרדה, המוות של בנצי קשה לכולנו".

בנוגע למשחק, אמר בכר: "נצטרך לכבוש שער אחד יותר. כל קבוצה בליגה היא טובה שאנחנו צריכים לבוא ולנצח. אנחנו באים אחרי ניצחון קשה מול קריית שמונה, והולכים לשחק נגד קבוצה חזקה. זה יהיה לא פשוט, נצטרך להיות במיטבנו.

על כך שקבוצתו פייבוריטית: "אני לא ממלא ווינר ואני לא מסתכל על פייבוריטים. נבוא לעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות".  על הסגל הרחב: "אין שחקן שלא גורם לי למחשבה ולא מגיע לו לשחק. כל השחקנים נותנים 100%, אם הייתי יכול להרכיב 14 שחקנים הייתי עושה את זה".

שני שחקנים שבספק למשחק הם טוני וואקמה ומיגל ויטור שבלעדיהם הפועל ב"ש תתקשה מאוד. בכר טען שרק בסמוך למשחק יהיה ניתן לדעת בוודאות אם הם יהיו כשירים.

בנצי האהוב נפרד מאיתנו היום. אדם עם לב גדול שכולו נתינה, שעשה רבות למען הפועל באר שבע ושחקניה. כואב לנו מאוד. יהי זכרו ברוך pic.twitter.com/gjlzbsQtNc

— Alona Barkat (@AlonaBarkat) October 27, 2016

"ויטור אחד הבלמים הטובים ביותר שהגיעו לארץ, שחקן משמעותי, ווינר, מגדיל ראש, כיף לשחק לידו", החמיא שיר צדק לחברו לקבוצה, אבל הרגיע: "יש לנו מספיק שחקנים טובים שיכולים למלא כל תפקיד".

לקראת המשחק: "בכל משחק יש לנו אחריות, אני חושב שכל הקבוצה עושה הגנה מצויינת, חשבו לבוא מרוכזים ומאוחדים. אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו, בכר יכין אותנו בצורה הכי טובה ומקווה שננצח. אני לא מתייחס לפייבוריטים אנחנו באים למשחק ביתי מול הקהל שלנו, נצטרך לתת את המיטב"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי