בית"ר תפנה רשמית לבן בסט, שלא שולל מעבר

בן בסט. לא שולל מעבר לירושלים
בן בסט. לא שולל מעבר לירושלים | צילום: אודי ציטיאט

חלוץ מכבי ת"א הביע הסכמה לעלות לבירה. וגם: הקמפיין להשארת עומר אצילי נפתח

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ביצעה שינויים רבים בסגל הקבוצה הקיץ, ולאחר שצירפה שחקני התקפה כמו שלומי אביסידריס ושמעון אבוחצירה לצדם של ארסיניו ואלפורט ואיתי שכטר, לספורט1 נודע כי במועדון בוחנים אפשרות להתחזק עוד יותר ולצרף את עדן בן בסט.

 

אחד מראשי בית"ר ירושלים שוחח בסוף השבוע עם עדן בן בסט, שלא פסל את האפשרות לעבור לבירה. בן בסט מרוויח כחצי מיליון דולר לעונה במכבי ת"א, ואם אכן ישוחרר ללא תמורה מהצהובים ויזכה לפיצוי של ארבע משכורות, הוא יסתפק בשכר של כ-200 אלף דולר לעונה, סכום שטביב שוקל בחיוב לשלם.

 

 

פנייה רשמית לעדן בן בסט צפויה להתרחש לאחר שחרורו ממכבי ת"א ובשלב זה סוכנו של השחקן מכחיש כי החלוץ לא שוחח עם גורמים בבית"ר ירושלים.

 

בן בסט. צפויות התפתחויות בשבוע הקרוב (ערן לוף)

 

במקביל, בבית"ר ירושלים ממשיכים להתכונן למפגש המוקדמות בליגה האירופית מול ילגבה הלטבית, כאשר בקבוצה ירצו לסגור את הסגל לפני המשחק, כשהדגש יהיה על סיום סאגת אריק סאבו.

 

הקשר הסלובקי עדיין מסרב להגיע לישראל, אך בסביבתו אמרו לספורט1: "הוא יודע שאחרי שהוא והמועדונים חתמו על ההסכם אין לו יותר מידי אופציות. אנחנו מקווים שהוא יגיע לארץ לפחות להתרשמות, ואם לא עדיין לא ירצה להישאר בישראל נשוחח עם ראשי הקבוצה ונראה מה ניתן לעשות. אך הוא חייב להבין שהגעה לישראל היא חובה".

 

אגב, ביוון פורסם כי פאו"ק סלוניקי הציע לשחקן להצטרף לקבוצה מהליגה השנייה בגרמניה, ששמה לא פורסם, אך השחקן טרם החליט האם לקבלה. עם זאת, יש לציין כי היוונים חתומים על חוזה מול בית"ר ירושלים ולכן לא יכולה לסכם עם קבוצה אחרת מבלי להיות חשופה לתביעה במוסדות פיפ"א.

 

סאבו. אין לו ברירה להגיע ארצה (Gettyimages)

 

פרט לסאבו שאר שחקני הרכש של הקבוצה הצטרפו כבר לאימונים, כאשר היום (ראשון) יערוך מרסל הייסטר את אימון הבכורה בקבוצה. הגרמני צפוי לתפוס את מקומו של אורי מגבו בהמשך העונה, אך מול ילגבה, הישראלי צפוי להמשיך בהרכב.

 

בצד השני של ההגנה, צפוי טל בנש – שלא נמצא בכושר מלא – להיאבק עם עוז ראלי על עמדת המגן הימני. בקישור, נאבקים דוד קלטינס ועידן ורד על מקומו של קובי מויאל המורחק.

הייסטר. יערוך אימון בכורה (gettyimages)

 

בבית"ר ירושלים יודעים כי ההעפלה לשלב הבתים משמעותה הכנסה כספית אדירה ובמועדון שמים דגש מיוחד על אירופה, בניגוד לשנים הקודמות אז חוותה חוסר הצלחה בזירה האירופית. במישור המקצועי בצוות המקצועי בירושלים סימנו את נקודות החוזק של הלטבים: "מדובר בקבוצה פיזית שיודעת לצאת להתקפות מתפרצות ונצטרך להתאים את עצמנו לכך".

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, אלי טביב החליט לשחרר את לידור כהן זאת לאחר ששוחח עם רן בן שמעון ושמע כי הוא לא בונה על הקשר. במהלך השבוע ינסו בבית"ר למצוא לו קבוצה חדשה, אך במועדון הבהירו כי לא ישחררו ללא תמורה ודורשים עבור מכירתו כ-300 אלף דולר.

 

האוהדים בקמפיין להשארת אצילי
במקביל, הסאגה של הבוררות עם עומר אצילי תגיע לשיאה השבוע ככל הנראה עם החלטה סופית בנושא. בינתיים אוהדי הקבוצה פתחו בקמפיין להשארתו הכוכב בבית"ר. "גם אני רוצה לראות את אצילי בבית"ר" – האם זה יגרום לשינוי כיוון אצל טביב?

 

 

 

גם משה רוצה לראות את אצילי בבית"ר. יש לכם גם תמונה? שלחו לנו בפרטי #גםאנירוצהלראותאתאציליבביתר

A photo posted by FC Beitar Jerusalem (@beitar_1936) on

 

גם אתם חלק מהמחאה? , תשלחו לנו עוד ועוד תמונות ונעלה אותכם לעמוד , כוחנו באחדותינו! @omeratzili

A photo posted by BeitarNews (@beitarnews) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי