בית"ר הופיעה לבית הדין בעניין סכנין ללא עו"ד

ישלמו ביוקר? אירועי סכנין
ישלמו ביוקר? אירועי סכנין | צילום: דני מרון

בבית וגן שוקלים לצרף את עטר, מאטוביץ' עשוי לעזוב לטובת מגן צעיר

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים רשמה אמש (שני) הפסד שלישי ברציפות, כשנכנעה 2:0 להפועל באר שבע. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' אמנם הגיע מוכנה מאוד מבחינה טקטית למשחק ומנעה לאורך 75 דקות מחניכיו של ברק בכר לסכן את השער אך לקראת סיום ספגה שער ולא השכילה לצאת עם נקודות.

 

"כנראה מגיע לבאר שבע לקחת אליפות", ציין המאמן בסיום. "כל העונה הם שיחקו כדורגל טוב ואטרקטיבי. גם האווירה נפלאה. מגיע לבאר שבע לזכות באליפות השנה", החמיא המאמן לקבוצה של ברק בכר.

 

 

הבעלים אלי טביב נמצא בקשר לאחרונה עם דראפיץ' בנוגע לחיזוק לעונה הבאה כאשר לאחרונה עלתה אפשרות הבאתו של אלירן עטר לירושלים זאת בהנחה שרוני לוי, שלא מסתדר עם עטר, ימשיך עונה נוספת בכרמל. כזכור, טביב חיזר אחרי החלוץ כבר בקיץ הקודם. המכשול בעסקה זו הוא כמובן שכרו של השחקן שעומד על 330 אלף דולר לעונה.

 


מאטוביץ', בבית"ר יפרדו ממנו? (דני מרון)

 

בבית"ר ככל הנראה ישחררו את כל הזרים לחופשות מוקדמות לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב זאת על מנת לאפשר להם מנוחה אידיאלית לקראת מוקדמות הליגה אירופית.

 

מבין הזרים ארסניו ואלפורט לא יחזור למועדון בעונה הבאה כשגם מקומו של דושאן מאטוביץ', שעובר עונה אישית טובה, מוטל בספק שהתומך העיקרי שלו הוא סלובודאן דראפיץ'. מנגד טביב היה רוצה לראות מגן צעיר יותר במועדון.

 


ואלפורט, צפוי לעזוב (דני מרון)

 

דראפיץ' ניסה להסביר את היכולת החלשה של הקבוצה: "ניסינו לבוא לפה, להיות ספורטיביים ולשחק בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים. באותה נשימה, רצינו גם לבדוק כמה שחקנים צעירים – אבישי כהן, סתיו שושן, ארסניו ואלפורט – ושחקנים נוספים. להתחיל כבר לבנות קבוצה לעונה הבאה". על עתידו בקבוצה אמר: "אני בינתיים פה לעונה הבאה, עד שבעל הבית יגיד אחרת".

 

השוער הצעיר, סתיו שושן ערך בכורה והפתיע את אנשי המועדון כשרשם הופעה טובה ורגועה בשער במשחק מהקשים בליגה ואותת לטביב שגם השוער השני שלו לא רע בכלל.

 


סתיו שושן, הרשים בבכורה (דני מרון)

 

שחקן נוסף שחזר קצת לעניינים הוא עומר אצילי שפתח בהרכב לראשונה מאז תחילת הפרשה והיה מהבולטים בקבוצה. הקשרטרם קיבל הודעה לגבי תוצאות וועדת המשמעת שהמועדון ערך לו ביום ראשון.

 

שימוע בעירייה ודיון על סכנין

נושאים נוספים: בקבוצה קיבלו זימון לשימוע בעירייה בעקבות האירועים האחרונים בנושא האלימות במגרשים והמחדל במחלקת הנוער, כאשר קבוצת הנוער ירדה לליגת המשנה. כזכור עיריית ירושלים הודיעה לא מכבר כי קבוצות שלא יעמדו בקריטריונים יספגו קיצוץ בכספי ההקצבות. 

 

באופן מפתיע למדי, המועדון הגיע לדיון המשמעתי בגין אירועי סכנין ללא עו"ד. מי שמייצג את הצהובים הם הדובר אושרי דודאי ומנהל האבטחה אלון אפגין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי