בית הדין אישר: אזולאי בק"ש, בדש לנתניה

אזולאי. עובר לצפון
אזולאי. עובר לצפון | צילום: עדי אבישי

קשר מכבי תל אביב הושאל לקבוצתו של איוניר, החלוץ עזב את רעננה

(גודל טקסט)

שלומי אזולאי עבר בהשאלה עם אופציית רכישה לקריית שמונה, זאת לאחר שבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיבל את הערעור בעניינו.

קשר מכבי תל אביב סיכם על הצטרפותו לקבוצתו של מוטי איוניר רק דקות ספורות לפני סגירת חלון ההעברות, אלא שהטפסים הגיעו אחרי השעה 19:00 והבקרה התקציבית נאלצה שלא לאשר את ההעברה בשלב הראשוני.

עם זאת, בעלי קריית שמונה איזי שרצקי, שבישר לבקרה התקציבית על השלמת העסקה עוד לפני 19:00, הגיש בצוותא עם הקשר ועם מכבי ת"א בקשה לדון בשנית בעסקה ולבסוף זו התקבלה והשחקן הושאל לצפון.

"האפשרות לביצוע ההעברה נודעה רק אתמול אחר הצהריים ומאז החל מירוץ נגד הזמן. לפני השעה 19:00 הודיע בטלפון לנציג הבקרה על העסקה, אולם המסמכים בפועל הגיעו ב-19:45. הנוקשות והייתי מתבטא בביטויים חריפים יותר – פוגעת קשה בשחקן ובמטה לחמו ומאידך אינה פוגעת באף קבוצה אחרת." 

"ידועה לי חשיבות חוקים ותקנונים, אולם גם ידוע לי כי מערכת שיפוטית יכולה להפעיל שיקול דעת כאשר התקנון אכזר ואינו הגיוני", הסביר אורי גורן את החלטתו לאשר את העסקה ומאותן סיבות אישר גם את העברתו של ברק בדש מהפועל רעננה למכבי נתניה.

שלומי אזולאי, שיוכל לעמוד לרשותו של איוניר כבר במשחק הליגה הקרוב מול רעננה, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח מאוד על המעבר, עברתי תקופה קשה מאוד של שלושה חודשים. התגעגעתי להרגשה של משחק. אני שמח מאוד על האמון מצד קרית שמונה, עכשיו הזמן לעבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי