ביטון: מת על "נמלטים", רוצה שמילר יגלם אותי

ביטון הודה שלפעמים הוא הולך לקולנוע רק בשביל הפופקורן המלוח והקולה
ביטון הודה שלפעמים הוא הולך לקולנוע רק בשביל הפופקורן המלוח והקולה | צילום Gettyimages

הקשר בראיון לא רגיל לאתר הרשמי: "השחקנית האהובה עליי: ג'ניפר לורנס"

(גודל טקסט)

ניר ביטון רשם היסטוריה לפני כמה ימים כאשר ענד לראשונה את סרט הקפטן של נבחרת ישראל בהפסד לקרואטיה. בניגוד לנבחרות רבות אחרות ביבשת, הנבחרת שלנו הסתפקה במשחק ידידות בודד, מה שהשאיר לשחקנים זמן פנוי עד סיום פגרת הנבחרות. הקשר של סלטיק ניצל את הזמן בשביל לקיים באתר הרשמי של אלופת סקוטלנד ראיון לא שגרתי העוסק בקולנוע.

 

"הייתי בן שבע או שמונה, לא זוכר בדיוק, כשהלכתי בפעם הראשונה לקולנוע. אני חושב שצפיתי בסרט מצויר, בסגנון דיסני", סיפר ביטון. "הסרט האחרון בו צפיתי היה משחקי הרעב: עורבני חקיין – חלק ב'. כשמדובר בסדרה של סרטים זה תמיד אותו הדבר: הראשון הוא הכי טוב והאחרון הוא הכי גרוע. אשתי אהבה את זה אבל אני לא. ראיתי את האחרים ואני חושב שג'ניפיר לורנס הייתה טובה שם, היא שחקנית מאוד טובה וגם העלילה של הסרטים טובה".

 

 

ביטון היה מעדיף שנטוורת' מילר יגלם אותו בסרט – שקט, חכם ואף אחד לא יודע מה הוא עומד לעשות (gettyimages)

 

"מבחינתי, הכיבוד האידיאלי לקלונוע הוא פופקורן מלוח וקולה. לפעמים אני פשוט הולך לקולנוע בשביל זה, זה מושלם. אני קונה כל פעם את המנה הכי גדולה", תיאר ביטון את חווית הקולנוע שלו. "הסרט האהוב עלי הוא 'נעלמת'. זה סרט טוב מאוד, שגורם לך לחשוב שאתה צריך לדעת עם מי אתה חי. לפעמים האיש הקרוב ביותר אליך יכול להיות האויב שלך. זה אחד הסרטים הטובים ביותר בהם צפיתי, הוא מאוד מותח, לא יכולתי לזוז במשך שעתיים וחצי".

"אני לא אוהב סרטי דרמה או מדע בדיוני, אני מעדיף סרטי אקשן וקולנוע", הגיב בנוגע לז'אנר הסרטים המועדף עליו. "הסדרה האהובה עלי היא נמלטים. צפיתי בה חמש פעמים. כן, בכל עונה צפיתי חמש פעמים ולא יכולתי לזוז. ידעתי מה הולך לקרות אבל זה עדיין היה מדהים, אני ממליץ עליה בחום ואני מאוד מקווה שתצא עונה נוספת. למען האמת, אם החיים שלי היו על המסך הייתי רוצה שנטוורת' מילר ישחק אותי. הוא שיחק את מייקל שופילד ב'נמלטים'. אף אחד לא יכול לדעת מה הוא עומד לעשות. הוא שקט וחכם ואני מאוד אוהב את הצורה שבה הוא משחק".

 

לסיום, סיפר ביטון: "השחקן האהוב עלי הוא דנזל וושינגטון. השחקנית האהובה? ג'ניפר לורנס".

 

מועדפת על ידי ביטון. לורנס (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי