בופון: הראינו לב גדול, דבר שאין בנבחרות אחרות

בופון בטירוף
בופון בטירוף |

שוער איטליה חגג ונפל ממשקוף השער. בבלגיה ביקרו את וילמוטס

(גודל טקסט)

לא רבים הימרו עליה, אך איטליה הוכיחה ניסיון מהו עם 0:2 על בלגיה אמש (שני). מול שלל הכוכבים שהביאה איתה בלגיה למשחק עלתה איטליה עם הגנת ברזל ושמות פחות נוצצים אבל עשתה שיעור בניסיון. בלגיה תהיה חייבת כעת לנצח את אירלנד ושבדיה.

 

"הנס של קונטה: חלומות, איטליה חלומות", התלהבו ב"גאזטה דלו ספורט". הפיינליסטית מהטורניר הקודם נראית לפתע מועמדת להגיע לשלבים הגבוהים. קונטה התגלה כמאמן מבריק שהציב שמירה איזורית גמישה שמנעה משחקני בלגיה להתקרב למצבים. קונטה זכה בעיתון ל-8 על ניהול המשחק.

 

 

השוער, ג'יג'י בופון שרשם עוד הופעה מבריקה רץ בסיום עם השחקנים להודות לאוהדים ונתלה על משקוף השער, אבל לא הצליח לאחוז בו ונפל. למזלו הוא לא נפגע. בטלוויזיה האיטלקית, אשתו אלאריה ד'אמיקו, שמשמשת כשדרית והפרשנים אלסנדרו קוסטקורטה ואלסנדרו דל פיירו הראו שוב ושוב את הקטע.

 

 

Oggi in edicola: sogna Italia sogna! #BelgioItalia#Euro2016#Azzurri@OlimpiaEA7Mi è scudetto n.27 pic.twitter.com/ajJdHtNoR3

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) June 13, 2016

 

בופון אמר: "הראנו סדר וארגון ולב גדול שאי אפשר לראות בנבחרות אחרות. הוכחנו אינטליגנציה מדהימה מול נבחרת שעל הנייר היתה טובה מאיתנו. המחליפים שישבו על הספסל היו השחקן ה-12. זה היה שילוב של ותיקים שנתנו 100 אחוז וצעירים שנתנו טירוף".

 

קונטה ביקש להישאר עם רגליים על הקרקע: "עוד לא התחלנו ליהנות, כי סבלנו. כדי להשיג הצלחה עליך לעשות דברים מיוחדים. התכוננו היטב למשחק ולמדנו לפרטי פרטים את בלגיה. מגיעות מחמאות לשחקנים".

 

גרציאנו פלה שכבש את השני בזמן פציעות: "חלוץ תמיד צריך להאמין עד הסוף, כי אתה לא יודע מתי תקבל את המסירה לשער". הוא שיחק עם כאבים אחרי שנפצע באצבע בתיקול: "מרוב אדרנלין לא הרגשתי את הכאב", אמר.

 


פלה, "חלוץ צריך להאמין עד הסוף" (Gettyimages)

 

מנגד, בבלגיה אכזבה עצומה. המאמן מארק וילמוטס לא קיבל את העובדה שאיטליה רשמה ניצחון ענק ועקץ: "הם יודעים לשחק רק מתפרצות. לא יודע אם הם ניצחו אותנו טקטית. עשינו כמה טעויות קטנות ואיטליה כבשה בגלל חוסר תקשורת בין טובי אלדרווירלד ללורן סימן. קשה לחזור אחר כך למשחק מול איטליה, אבל היו לנו כמה הזדמנויות כיבוש מצוינות שלא ניצלנו".

 

"למרות התוצאה לא שיחקנו רע. ידענו איך איטליה תשחק. היה להם בקושי הזדמנות אחת והם ניצלו אותה. אסור להרים ידיים", סיכם יאן ורטונחן. הקשר אקסל ויטסל סיכם: "אין לנו כעת ברירה חייבים לנצח את אירלנד ושבדיה כדי לעלות".

 

אוהדי בלגיה היו מאוכזבים מאוד מהמשחק ובבלגיה בעיקר תקפו את המאמן מארק וילמוטס. בטוויטר כבר הציעו אותו למכירה.

 


דיכאון בלגי בסיום (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי