בגאריץ' יפתח באשדוד, פלקושצ'נקו בחיפה

פלקושצ'נקו. זוכה לאמון מאלי כהן
פלקושצ'נקו. זוכה לאמון מאלי כהן | צילום: ערן לוף

אינברום עלול לאבד את מקומו אצל אוואט. האדומים ינסו להשתיק את הביקורות

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד סיימה את הכנותיה למפגש מול הפועל חיפה מחר באצטדיון הי"א (שבת, 20:00 בספורט2), בתקווה להשיג ניצחון ראשון העונה לאחר שני הפסדים ותוצאת תיקו בשבוע שעבר באשקלון.

 

"התחלנו את העונה פחות טוב ממה שציפינו ולדעתי צריך להביא את הנקודות בכוח", אמר חלוץ מ.ס אשדוד ניב זריהן, "השבוע התאמנו טוב ואנחנו רוצים להביא את זה למגרש. אני באופן אישי מרגיש טוב באימונים".

 

 

זריהן עשוי לפתוח בחוד בצוותא עם הקרואטי דראז'ן  בגאריץ', מה שיוביל לספסולו של אחד הקשרים, אור אינברום או דן ביטון כאשר גם דין דוד עשוי לאבד את מקומו ב-11.

 

קינדה ודוד. אוואט עוד מתלבט לגבי ההרכב (עדי אבישי)

 

מי שייעדר בוודאות הוא טום בן זקן הסובל מכאבים בשרירי הבטן ועלול לעבור ניתוח. נראה כי נינו גאלוביץ' הבלם ימשיך לשחק כמגן ימני, כמו במשחק מול אשקלון. "אנחנו רוצים נקודות. בליגה סופרים לא את היכולת, אלא את הנקודות שאתה משיג", אמר אוואט.

 

"יש אווירה טובה בקבוצה ואני מקווה שנראה את התשלום לעבודה במוצאי השבת. לא רוצה לתרץ, אבל הייתה לנו הרחקה מול קריית שמונה, היינו לא פחות טובים ממכבי ת"א מהדקה ה-30 שהיא קבוצה אירופאית לכל דבר ומול אשקלון שלטנו במחצית הראשונה. לא תמיד אתה משיג את מה שאתה רוצה, אנחנו פשוט צריכים להכניס את הכדור לרשת פעם אחת יותר מהיריבה", סיכם המאמן.

 

בנוגע לסאגת מספר החולצה של הקפטן משה אוחיון, הקשר החליט להקשיב לבקשת האוהדים ולמרות שרצה לחזור למספר 9, יישאר עם 77 על הגב. כאשר חזר משה אוחיון למ.ס. אשדוד בינואר 2016, הציע לו מיכאל אוחנה את החולצה עם המספר 9, אך אוחיון וויתר בג'נטלמניות על המספר איתו שיחק רוב הקריירה לטובת הקשר הצעיר ובחר במספר 77 איתו נשאר עד היום.

 

קפטן שמקשיב לאוהדים (אודי ציטיאט)

 

עם עזיבתו של אוחנה בשבוע שעבר, חשב אוחיון לחזור ללבוש את החולצה מספר 9, אך אז שמע כי עשרות אוהדים רכשו חולצות אשר מודפס עליהן שמו עם המספר 77. אוחיון, כיאה לקפטן המחובר מאד לאוהדים הודיע כי לא יאכזב אותם ויישאר עם המספר 77, שמסמל מבחינתו את סגירת המעגל, העלייה לליגת העל והשיבה הביתה.

 

הרכב משוער: יואב ג'רפי, נינו גאלוביץ', סשה איבקוביץ', ניבאלדו, קרלו ברוצ'יץ', חאתם עבד אלחמיד, גדי קינדה, רועי בקל, דן ביטון (דין דוד), ניב זריהן (אור אינברום), דראז'ן בגאריץ'.

 

רואש מחוץ לסגל, פלקושצ'נקו בתמונת ההרכב

מאמן הפועל חיפה, אלי כהן, יערוך שני שינויים בהרכב קבוצתו לקראת המשחק מחר. השינוי הראשון היה צפוי כבר מהשבוע שעבר, כאשר לירן סרדל יידחק לספסל ויוסי דורה הוותיק ימשיך בקישור לצידו ג'וליו סזאר הברזילאי.

 

סרדל צפוי לרדת לספסל (ערן לוף)

 

השינוי השני יהיה בעמדת הכנף הימנית, כאשר פיליפ יאזביץ', שחקן רכש נוסף, יפתח במקומו של הישאם כיוואן שלא הציג יכולת מרשימה עד כה בשלושת המשחקים שפתח. 

כהן עדיין מתלבט בין מקסים פלקושצ'נקו לחנן ממן, כאשר העדיפות קיימת לפלקושצ'נקו הצעיר שבאימון אמש קיבל את חולצת ההרכב, אך המאמן עדיין לא קיבל החלטה סופית.

 

צפוי לפתוח. פלקושצ'נקו מכדרר (עדי אבישי)

 

כידוע, כבר לאחר שלושה מחזורים החל הבלאגן בהפועל חיפה, כאשר השבוע תפסו את הכותרות דורון אוסידון ואלי כהן, שהמשיכו ואף החמירו את המריבה ביניהם, על אף שנערכה "סולחה" בין השניים כפי שהגדירו זאת גורמים במועדון. 

 

אם זה לא מספיק, אושרי רואש נזרק אתמול מאימון הקבוצה לאחר שתיקל בחריפות את צמד הברזילאים סזאר ובהייה, כאשר לטענת שחקנים רואש "החזיר" להם. רואש התנצל בפני המאמן והשניים, אך לא יהיה בסגל מחר.

 

הרכב משוער: פיט פלטהואזן, דור מלול, ברונו פניירו, ניסו קפילוטו, מיקי יאזו, ג'וליו סזאר, יוסי דורה, מקסים פלקושצ'נקו (חנן ממן), פיליפ יאזביץ', אדילסון בהייה, שלומי ארבייטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי