אתלטיקו ספגה הפסד ראשון, 1:0 בסביליה

אנזונזי. האם סביליה יכולה ללכת עד הסוף?
אנזונזי. האם סביליה יכולה ללכת עד הסוף? | צילום: AFP

אנזונזי כבש, קוקה הורחק. ויאריאל רביעית אחרי 1:2 על לאס פלמאס

(גודל טקסט)

סביליה ניצחה 0:1 את אתלטיקו מדריד ב"סאנצ'ס פיחואן" ועלתה למקום השני בספרד כשעל הדרך הקולצ'ונרוס רשמו את ההפסד הראשון שלהם העונה לאחר תשעה משחקים.

קבוצתו של חורחה סמפאולי היתה נחושה יותר, קשוחה יותר וזה לא דבר פשוט מול השחקנים של דייגו סימאונה. סמיר נאסרי המשיך את הקאמבק המופלא שלו מאז שעבר לרוחה בלנקוס והיה השחקן המצטיין של סביליה, אם כי לא מצא את הרשת.

בדקה ה-73, דווקא אחרי דקות טובות של האורחים, מצא לוסיאנו וייטו, אקס אתלטיקו, את סטיבן אנזונזי ברחבה בכדור עומק והקשר הצרפתי לא התבלבל מול אובלק והמשיך לרשת, 0:1 לסביליה.

נאסרי. מצא סוף סוף את המקום שלו? (Getty)

כעבור שש דקות סיבך קוקה את אתלטיקו כשפגע באדיל ראמי, ספג צהוב שני שהותיר את האורחים בעשרה שחקנים. לקולצ'נרוס עוד היתה הזדמנות אחרונה להשוות אבל גרייזמן לא היה מרוכז ושלח את חבריו למקלחת כשהם כבר לא בלתי מנוצחים.

ויאריאל – לאס פלמאס 1:2

האורחת עלתה ליתרון משער של קווין פרינ בואטנג בדקה ה-31, אבל ניקולה סנסונה בפנדל בדקה ה-64 וסדריק בקמבו בדקה ה-92 קבעו מהפך והעלו את הצוללת הצהובה למקום הרביעי. האורחת רשמה משחק חמישי ללא ניצחון.

סלטה ויגו – דפורטיבו לה קורוניה 1:4

המארחת רשמה ניצחון רביעי בחמישה משחקים ומתחילה להזכיר את הקבוצה המצוינת מהעונה שעברה. יאגו אספס כבש צמד, הוגו מאיו ופביאן אוריאנה השלימו בדרבי של מחוז גליסיה. ראול אלבנטוסה השווה זמנית לאורחת.

במשחק נוסף: מלאגה – לגאנס 0:4.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי