ארסנל מחפשת ניצחון 500 בפרמיירליג

צ'ך. חוזר ל-11
צ'ך. חוזר ל-11 | צילום: Gettyimages

התותחנים יפגשו את קריסטל פאלאס (18:00, ספורט1), צ'ך צפוי לחזור לשער

(גודל טקסט)

ארסנל תמיד מתחילה לשחק כאשר העונה נמצאת בשלבי הסיום, אבל זה לא מספק את האוהדים שמחפשים תארים. הדרבי של לונדון האמירויות בין התותחנים לקריסטל פאלאס מהווה מגמות מנוגדות. ניצחון של ארסנל יהיה ה-500 שלה בפרמיירליג והשביעי ברציפות נגד פאלאס (17:50, שידור ישיר בספורט1 HD).

 

ארסנל לא נוצחה ארבעה משחקי ליגה וגילתה גם את יכולת הכיבוש שלה  מחדש, אבל מאוחר מדי עבור הריצה לאליפות. לסטר עשויה להקדים אותה ב-16 נקודות כשהמשחק ייפתח. לעומתם, פאלאס מסובכת בתחתית ולמרות יתרון 8 נקודות מסנדרלנד מתחת לקו האדום היא עוד עלולה לרדת ליגה אם תפסיד את כל משחקיה עד לסיום, אבל היא השיגה חמש נקודות בשלושת משחקיה האחרונים למרות ניצחון אחד ב-16 משחקי ליגה אחרונים.

 

 

מול התותחנים יהיה לפחות שחקן אחד עם רגשות בוערים בתוכו. עמנואל אדביור החלוץ הוותיק ששיחק בעבר בארסנל והבקיע 62 שערים ב-142 משחקים הצטרף לפאלאס בינואר אחרי שטוטנהאם שחררה אותו בקיץ. הוא כבש בשניים משלושת המשחקים האחרונים בהם פגש את קבוצתו לשעבר.

 

אדביור. פורח נגד ארסנל (gettyimages)

 

ארסן ונגר שוקל לפתוח עם פר מרטסאקר כדי להתגונן ממשחק הראש של חלוץ טוגו לשעבר. הוא עוד סובל מסיוטים אחרי שאנדי קארול כבש מול התותחנים שלושה שערים ב-3:3 מול ווסטהאם. הוא הודה שההגנה של ארסנל עבדה השבוע שעות נוספות כדי למנוע כיבוש שערים נגדם בנגיחות. "עוד לא החלטתי אם מרטסאקר יפתח", אמר ונגר לפני המשחק. פטר צ'ך עשוי לחזור לשער במקום דויד אוספינה.

 

ונגר התעקש שוב לא לשנות את סטייל המשחק של התותחנים. הוא הולך עד הסוף על כדורגל התקפי גם כשזה עולה לו בספיגת שערים רבים ואיבוד האליפות מאז 2004. "אנחנו קבוצה שמאופיינת בהתקפה. אנחנו לא יכולים לומר שאנחנו מועדון גדול ולעבור לשחק הגנתי. במשחקים גדולים אנחנו דווקא מצליחים, אבל מאבדים נקודות טיפשיות בקטנים יותר".

 

ונגר. "מאבדים נקודות טיפשיות" (gettyimages)

 

לגבי טוטנהאם שמקדימה אותם אמר: "יש להם עוד הרבה מה ללמוד אם משווים אותנו אלינו. 20 שנה שאני מנג'ר והם לא סיימו עונה אחת עלינו". אוהדי ארסנל חוגגים כל שנה את יום "טוטנרינגהאם" בו הם מציינים את המצב בטלבה בו טוטנהאם כבר לא יכולה לעבור אותם.

 

פאלאס מקווה לא להפסיד עם הפנים לחצי גמר הגביע האנגלי בסוף השבוע הבא מול ווטפורד בוומבלי. ווילפרד זאהה יעבור מבחן כשירות.

 

הרכבים משוערים

 

ארסנל: פטר צ'ך; הקטור ביירין, גבריאל (פר מרטסאקר), לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל; פרנסיס קוקלן, מוחמד א-נאני, אלכס איוובי, מסוט אוזיל; אלכסיס סאנצ'ס, דני וולבק.

 

קריסטל פאלאס: ווין האנסי, ג'ואל וורד, סקוט דאן, דמיאן דלייני, פאפא סוארה, מילה ידינאק, ג'ייסון פאנצ'ון (ווילפרד זאהה), יוהאן קאביי, באקרי סאקו, יאניק בולאסי, עמנואל אדביור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי