מנהלת הליגה עתידה להתכנס כדי להצביע על העלאת מספר הזרים בליגת העל לשישה, זאת לפי דרישת מספר קבוצות ובהן מכבי תל אביב והפועל באר שבע.
הרעיון עורר לא מעט הדים כשארגון שחקני הכדורגל הוציא הודעה בנושא בה התנגד נחרצות לעניין: "ארגון שחקני הכדורגל מבקש ממנהלת הליגות להוריד מסדר היום, של הדיון הקבוע ביום שלישי, את הרעיון להגדיל את מספר הזרים בליגת העל בכדורגל. ארגון שחקני הכדורגל חושב שאין מקום להגדיל את מספר הזרים, אלא אף להקטין אותו ולתת עדיפות לכדורגלן הישראלי.
כמו כן, הארגון מבקש לקבוע קריטריונים להעסקת זרים בכדורגל הישראלי, כמו למשל מספר הופעות מינימלי בנבחרת הלאומית", נכתב בהודעת הארגון.
מכתב בנושא נשלח למנהלת הליגה ובו נכתב: "הגדלת מספר הזרים תפגע בקידום שחקנים מקומיים".
מה דעתך על הכתבה?