ארבלדזה: פנדורי? כרגע אנחנו ממוקדים בגומלין

מתרכז רק בקאיראט
מתרכז רק בקאיראט |

מאמן מכבי ת"א סירב להתייחס ליריבה בסיבוב הבא, ארבע שחקנים על הכוונת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה בצהריים בבאטומיי (גאורגיה) שם נודעה לה תוצאת הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית, בו היא עשויה לפגוש את פנדורי אם תעפיל בשבוע הבא מול קאיראט.

"ללא קשר להגרלה, אנחנו עדיין נמצאים במחצית של צמד המשחקים נגד קאיראט שהיא קבוצה מאוד חזקה", אמר שוטה ארבלדזה לאתר הרשמי. "אנו ממוקדים אך ורק במשחק הגומלין של יום חמישי בנתניה וזה הדבר היחידי בו מתעסקים". עם הנחיתה בבאטומיי הגיעה לביקור אשתו של המאמן ביחד עם אחיו התאום של ארצ'יל ארבלדזה. מכבי ת"א צפויה לנחות בנתב"ג בערב.

הסגל אמנם לא התחדש יתר על המידה עד כה, אבל המצב הזה צפוי להשתנות בקרוב. ארבלדזה לוחץ להתחזק בארבעה שחקנים, והוא וג'ורדי קרויף פועלים כדי לצרף שני זרים ושני ישראלים. על הכוונת: מגן שמאלי זר, בלם, שחקן כנף ימין וחלוץ. אגב, שני שחקנים כבר היו קרובים לחתימה, אבל נפסלו על ידי המאמן.

בין הזרים המועמדים להצטרף נמצא לאסה שונה, הקשר ההתקפי הדני של אייאקס, אבל הוא בשלב זה לא מתלהב להגיע לישראל, זאת בשל החשש של בני משפחתו. שונה הוזמן להתרשמות מהמועדון וגם מהמדינה. כמו כן, בימים הקרובים יעשה מאמץ לצרף את אחמד עאבד מקרית שמונה.

לגבי תומר חמד, על פי גורמים במועדון מקרית שלום קבוצתו האנגלית של החלוץ, ברייטון, דורשת עבורו לא פחות מ-4 מיליון פאונד. מכבי הציעה לחמד חוזה מובטח של מיליון יורו נטו לשלוש שנים ללא מענקים ואופציה לשתי עונות נוספות. 

במכבי עדיין לא ויתרו עליו. חמד (gettyimages)

כאמור, גם את משחק ההגנה רוצה סגנית האלופה לחזק וגורם במועדון כי השם החם ברשימה הוא של הבלם היהודי-אמריקאי סטיב בירנבאום. במכבי תל אביב מוכנים לשלם לדי.סי. יונייטד 1.2 מיליון דולרים עבור השחקן.

מהסגל הנוכחי יעזבו שלומי אזולאי, עדן בן בסט ומסתמן שגם אורלנדו סה. בנושא אזולאי הייתה חלה התפתחות, כשרגע לפני החתימה על טופס ההעברה למכבי חיפה הודיע מנכ"ל מכבי ת"א ג'ק אנגלידיס כי הקשר יושאל לעונה אחת ולא יימכר. היום צפויות שיחות נוספות בין הצדדים.


פועל כדי לחזק את הסגל. קרויף (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי