אליס שלזינגר: "ההצלחה שלי היא להיות בריו"

שלזינגר. אמשיך לייצג את בריטניה
שלזינגר. אמשיך לייצג את בריטניה | צילום: AFP

הג'ודאית שהודחה בסיבוב השני: "מאושרת על הדרך שעברתי ועל מה שחוויתי"

(גודל טקסט)

אליס  שלזינגר, שהחלה לייצג את בריטניה ב-2014 לאחר עימות קשה עם איגוד הג'ודו הישראלי, קיוותה להגיע רחוק יותר מאשר ההופעות הקודמות שלה במשחקים האולימפיים, אךהודחה כבר בסיבוב השני בגלל עונשים מול אניקה ואן אמדן.

 

את התחרות היא דווקא טוב, כאשר ניצחה בסיבוב הראשון את ג'יון באק מדרום קוריאה באיפון מרשים ואותתה כי היא מכוונת להגיע רחוק. עם זאת, כנראה שהמציאות היתה קצת אחרת.

 

 

"הלך פחות טוב ממה שרציתי ואין מה לעשות", אמרה שלזינגר בסיום. "זה קורה בספורט וזה בסדר. אני מאושרת על הדרך שעברתי ועל מה שחוויתי. זה הפך אותי לבן אדם אחר מהרבה בחינות, בהיבטים חיוביים ושליליים. אם הצלחתי לעבור את מה שעברתי אחרי מה שעשו לי ולעמוד פה אז מדובר בהצלחה".

 

שלזינגר. ניצחון באיפון (AFP)

 

על ייצוג בריטניה: "כמובן שזה לא פשוט וזה משהו שתמיד נמצא בראש שלי. כשמסתכלים על הקהל תמיד קופץ מול העיניים דגל ישראל שהייתי רגילה אליו במשך שנים. מצד שני אני גם שמחה שקיבלו אותי במדינה אחרת. כעס על האיגוד בישראל זו לא המילה הנכונה, יום יבוא ואספר גם את זה. זו הייתה מסכת עינויים לא פשוטה כל כך, אבל עובדה שאני שוב על המזרן מנצחת ומפסידה קרבות – משהו שרצו למנוע ממני והצלחתי להתגבר על זה".

 

תגובות מהציבור הישראלי: "התחושה מאוד טובה, הציבור אוהב ומחבק ורואה אותי כישראלית – כי אני כזו, אין מה לעשות גם אם אני מייצגת את בריטניה. התרכזתי בעצמי ובמה שאני צריכה לעשות ולא סטיתי מהדרך שלי לשניה. אני לא בתחרות נמצאת בתחרות עם ג'רבי, היא מייצגת את ישראל ואני מדינה אחרת. רציתי לעשות את המקסימום שלי, זה לא הצליח וזה בסדר. אני מאוד מקווה שתראו אותי גם בשנים הבאות על מזרן הג'ודו עם דגל בריטניה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי