אלון: "ירושלים ווינרית". רובינסון נפרד מישראל

אלון. אנחנו האלופים ובאנו להגן על התואר
אלון. אנחנו האלופים ובאנו להגן על התואר |

בעלי האלופה: "דונטה מעל הליגה". מתן נאור: "רוצה להמשיך בהפועל ת"א"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים תפגוש את הפועל אילת בפיינל פור, שייערך לראשונה באולמה הביתי, לאחר ניצחון 84:86 על הפועל תל אביב. האלופה עשתה זאת לאחר שחזרה מפיגור של 18 נקודות והיא תקבל הזדמנות לשמור על תוארה.

 

"אמרתי לפני שנתיים שתתרגלו לזה שהפועל ירושלים תהיה ווינרית", אמר בסיום אורי אלון. "אנחנו האלופים ובאנו להגן על התואר. אני מאמין שיש לנו את היכולת לעשות את זה שוב. יש לנו שחקן אחד שנקרא דונטה סמית'. הוא רמה מעל הליגה. בשבוע הבא נראה תוצאות.

 

 

"נייט רובינסון הביא להפועל תל אביב המון. אלו לא פערי הרמות בין הקבוצות, זו קבוצה מצוינת. יש להם ישראלים מעולים, מגיע להם המון קרדיט".

 

לדונטה סמית' עצמו, שהיה המצטיין במשחק, היתה גישה שונה: "באתי לשחק כדורסל. הייתה סדרה גדולה, שמרנו על הבית שלנו וניצחנו. האם ניצחנו בזכותי? זה לא משנה עם דונטה סמית' או בלי דונטה סמית', ירושלים יכולה לעשות מה שהיא רוצה".

 

 

סמית' עם רובינסון. "גם בלעדי ירושלים יכולה לעשות מה שהיא רוצה" (דור קדמי)

 

"לא הכרנו הפועל תל אביב כזאת, אף אחד לא הכיר", הוסיף  דני פרנקו. "רובינסון התנהג כמו פרחח עד שהתחיל הפלייאוף ואז הוא התחיל לשחק כדורסל. הוא דחף אותנו לפינה שלא היינו רגילים אליה. אין ספק שבאנו לסדרה הזאת לא טוב והפועל ת"א רק התעצמה בכל משחק".

 

"זו לא סדרת פלייאוף רגילה. גם ב-0:3 בשנה שעברה זה היה בשיניים, בציפורניים. זה מועדון גדול, זה קהל שמגיע לפה. היינו קצת בלחץ בהתחלה, קיבלנו 35 נקודות ברבע הראשון. אבל מהרבע השני ועד הסיום אנחנו היינו טובים יותר. נולדנו מחדש, וזה יכין אותנו טוב למשחק בחצי הגמר. זה ניצחון מתוק. בטוח שנבוא יותר טוב לחצי הגמר".

 

יותם הלפרין: "בכל פעם שבאנו אגרסיביים הצלחנו לקחת את המושכות אלינו והפעם לא עשינו את זה טוב. ספגנו 35 ברבע הראשון, אי אפשר לנצח ככה. היו יותר מדי עליות וירידות. הפועל תל אביב באו בצורה פנטסטית למשחקים האלה. נגיע לפיינל פור עם טיפה עומס. נלמד מה עשינו לא טוב ויש לנו מספיק ניסיון להמשך".

 

הלפרין. "יש עלינו עומס לקראת הפיינל פור" (דני מרון)

 

"הפסד כואב מאוד", אמר שרון אברהמי בסיום. "העדפנו לא לקחת טיים אאוט במצב הזה כדי שרביב או נייט ייצרו מצב בעצמם. ההחטאה של רות'בארט? אי אפשר לכעוס על שחקן שמחטיא. עם זאת, היו כמה החלטות לא טובות של השופטים. דברים שלא שורקים במצב הזה".

 

"אני מאוד גאה בקבוצה שלי, מאוד גאה בדרך שעשינו. זו סדרה שמוסיפה הרבה כבוד לכדורסל הישראלי. אני יותר מאוכזב מגאה כי יותר הגיע לנו לעלות. נתנו משחק נהדר, אבל ברכות להפועל ירושלים. המשחק נגמר לפני דקה, אני לא אסכם את העונה עכשיו. אגיד לחבר'ה שלי קודם כל שאני גאה בהם. עונה הבאה? נחכה ונראה מה יהיה".

 

מתן נאור: "אין לי מילים לתאר את מה שאני מרגיש עכשיו, בא לי להיעלם ברגע הזה. זאת אכזבה וזה קשה מאוד. מבחינתי יש שני צדדים לעונה הזאת. אם להיות כנה, זאת לא הדרך שבה רצינו להתנהל, ולא עשינו את העבודה הכי טובה. עם זאת, מהצד השני של המטבע, אני גאה במה שעשינו בסוף העונה. לגבי ההמשך? אני לא אדם שמקבל החלטות על רגל אחת ומבחינתי אני ממשיך לעונה הבאה. עכשיו הכדור נמצא אצל הפועל ת"א".

 

ומה היה לנייט רובינסון לומר? הכוכב נפרד מהאדומים בהודעת אינסטגרם מרגשת בה כתב: "תודה רבה להפועל תל אביב על תקופה נפלאה ועל שהאמנתם בי. היה מעולה ואני תמיד אזכור את הזמן שביליתי בישראל. אוהב אתכם חברים".

 

 

@hapoeluta thanks so much for the great time, & for having faith in me… Had a blast I will always remember my time here in Israel … I love you guys  #squad

A photo posted by Nate Robinson (@naterobinson) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי