אלגרי: "אחתום רק לאחר שנתכנן את העתיד"

חגיגה של הביאנקורי. המאמן לא ממהר להתחייב
חגיגה של הביאנקורי. המאמן לא ממהר להתחייב |

מאמן הביאנקונרי לא ממהר להאריך חוזה. מרקיסיו שגמר את העונה: "מרגיש רע"

(גודל טקסט)

נראה שאף קבוצה כבר לא תהיה מסוגלת להדהים את יובנטוס ולקחת מידיה את האליפות. הגברת הזקנה הביסה 0:4 את פאלרמו ופתחה פער של תשע נקודות על נאפולי, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום. 

אלא שלצד החגיגה הגדולה, שחקני יובנטוס בחרו להתעסק רבות בפציעת חברם לקבוצה קלאודיו מרקיסיו, שקרע את הרצועה הצולבת ויחמיץ גם את יורו 2016 בקיץ. המאמן מסימיליאנו אלגרי צייץ בטוויטר: "אלופים כמוך יודעים לקום מהר. אוהדי יובנטוס ואיטליה מחכים לך".

"אסור לנו לאבד כעת את הפוקוס, המאבק מול נאפולי טרם הסתיים. החמצנו הרבה מול פאלרמו, אנחנו צריכים לדעת לנהל את המשחק טוב יותר כדי להרוג אותו מוקדם ככל האפשר", סיכם המאמן את המשחק והתייחס למאבק האליפות, "אנחנו עדיין זקוקים לשני נצחונות ותיקו כדי להגיע ל-86 נקודות. לקבוצה יש עתיד גדול עם הצעירים. נהיה מרוצים בסיום העונה גם אם נסיים בשוויון נקודות עם הפרש השערים לטובתנו".

גם ג'יג'י בופון, קפטן הקבוצה ונבחרת האזורי, פרסם מכתב למרקיסיו וביקש לחזק אותו: "גם אם ברגעים מסוימים המילים נראות לנו חסרות כוח או בנאליות, אני רוצה לומר לך שיובה, החברים שלך לקבוצה והאוהדים של הקבוצה והנבחרת ימשיכו לחכות לך. תישאר חזק".

מרקיסיו. "יש בי את הכוח והרצון לחזור במהרה" (Gettyimages)

מרקיסיו העלה תמונה עם כיתוב לחשבון האינסטגרם הרשמי שלו, לאחר שהבדיקות קבעו כי קרע את הרצועה הצולבת וייעדר מהמגרשים כחצי שנה: "הבדיקות הרפואיות רק יכולות לגרום לי להרגיש רע יותר, אבל אלו הם הסיכונים במקצוע שלנו. יש בי את הכח והרצון לחזור כמה שיותר מהר".

בתוך כך, העיתון "גאזטה דלו ספורט" פרסם שאלגרי דורש מהנהלת יובנטוס ערבויות שהיא תחזק את הקבוצה בקיץ הקרוב. הדבר מזכיר מאוד את הדרישות שהיו לאנטוניו קונטה, המאמן שעזב לבסוף את הקבוצה מסיבה זו. אלגרי עדיין לא האריך את חוזהו בקבוצה ואמר: "לפני שאחתום אנחנו צריכים לתכנן את עתיד המועדון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי