איטליה הודיעה: בונוצ'י בסגל לישראל

בונוצ'י. שב לסגל במפתיע
בונוצ'י. שב לסגל במפתיע | צילום: Gettyimages

הבלם שב לנבחרת למרות מחלת בנו. דה רוסי, שנפצע בהפסד 3:1 לצרפת, נופה

(גודל טקסט)

נבחרת איטליה, שתתארח ביום שני (21:45) בסמי עופר ותשחק מול ישראל בפתיחת מוקדמות מונדיאל 2018, הודיעה הערב (שישי) כי לאונרדו בונוצ'י חוזר לסגל. בלם יובנטוס נעדר מהמשחק מול צרפת (3:1) בשל מחלת בנו ונראה היה שלא ישחק מול הנבחרת שלנו, אבל ההודעה הרשמית של האזורה טרפה את הקלפים.

#Azzurri#Bonucci comes back into the squad and will be available vs. #Israel: https://t.co/7R3SGLuUei#VivoAzzurropic.twitter.com/XCNIatAJav

— Italy (@azzurri) September 2, 2016

מצד שני, קשר רומא דניאלה דה רוסי, שנפצע בהפסד 3:1 לצרפת, לא יעמוד לרשותו של גי'אמפיירו ונטורה, המאמן החדש של נבחרת איטליה, מול ישראל. אנתוני מרסיאל, אוליביה ז'ירו ולייבין קורוואזה כבשו לזכות הצרפתים במגרש בבארי ושמרו על רצף בו הם לא מפסידים לאיטליה במשחק חוץ, רצף שהולך אחורה עד שנת 1962.

המאמן נראה די מסופק בסיום למרות התוצאה, אך בין השורות דאג לעקוץ את שחקני ההגנה: "אני מרוצה כי אחרי שלושה ימי אימונים לא יכולתי לצפות ליותר, אבל ספגנו שערים שיכולנו להימנע מהם בקלות".

ההגנה האיטלקית. ביקורת בין השורות (Gettyimages)

ונטורה, שכאמור היה זה משחקו הראשון על הקווים בנבחרת, הוסיף: "הכי חשוב היה להמשיך את התהליך שלנו. כמובן שאני לא יכול להיות מרוצה מהתוצאה, אפשר גם היה לראות את ההבדלים בין הנבחרות בכושר הגופני.

"אנחנו ננתח הכל וזה לא צריך להיות קשה לתת תצוגה טובה יותר באספקטים מסוימים. אני בטוח שבימים הקרובים נוכל להיערך כמו שצריך כדי לתת תצוגה מול ישראל", סיכם ונטורה.

ביום שני הוא על הקווים בחיפה. ונטורה (Gettyimages)

למרות השלישיה שספגה לעיני הקהל המקומי, במשחק גם נרשמה היסטוריה כאשר השוער הצעיר ג'יאנלואיג'י דונארומה בן ה-17 עלה להופעת בכורה כשהחליף את בופון ובכך הפך לשוער הכי צעיר בתולדות האיטלקים.

"הרגשה מדהימה. אני מודה לוונטורה שנתן לי את ההזדמנות ולפוגבה שאמר שהוא שמח לראות אותי חלק מהנבחרת ועל המגרש", פרגן השוער הצעיר גם לחברו מצרפת. "בופון אמר לי להיות רגוע וליהנות. מאמין שנשתפר עד ישראל", הוסיף השוער שנולד לאחר שבופון כבר ערך הופעת בכורה בבוגרים.

דונארומה. עשה היסטוריה וידע לפרגן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי