איברהימוביץ': השותפות עם רוני תהיה מוצלחת

זלאטן חוגג עם רוני. הפרטנר המשלם
זלאטן חוגג עם רוני. הפרטנר המשלם |

השבדי החמיא לקפטן שלו במנצ'סטר יונייטד לפני משחק ההוקרה באולד טראפורד

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' יחגוג הערב (22:00) את ההופעה הראשונה שלו באולד טראפורד במדי מנצ'סטר יונייטד, כאשר יפתח במשחק ההוקרה לוויין רוני מול אברטון.

 

לקראת המשחק דיבר "איברה" על רוני בטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד והחמיא לקפטן: "אני מאמין שהשותפות שלי עם רוני תביא הצלחה בחזרה לאולד טראפורד. אני חושב שכל שחקן גדול יכול לעבוד עם שחקנים גדולים אחרים. אין בעיה לשתף פעולה, אנחנו 11 שחקנים בקבוצה ולא שניים".

 

 

חלוץ פ.ס.ז' לשעבר גילה שכבר לפני כמה שנים אמר שרוני הוא שותף מושלם בהתקפה לכל חלוץ. "הוא עובד לא רק עבור עצמו אלא עבור החלוץ השני ועבור כל הקבוצה. אני מאושר להיות אחד השחקנים שישתפו איתו פעולה".

 

 

 

All excited ready for the game tomorrow!!

A photo posted by Wayne Rooney (@waynerooney) on

באנגליה פורסם שהשבדי מרגיש במנצ'סטר כמו בבית ומתכוון להביא את צי המכוניות שלו לעיר, ששוויו 1.5 מיליון ליש"ט. איברה כבש שער בכורה שלוש דקות מפתיחת המשחק בו ניצחה יונייטד את גלאטסראיי 2:5 בבעיטת חצי מספריים.

 

שיתוף הפעולה בין איברהימוביץ' לרוני יכול להימשך לתקופה ממושכת, לאחר שסוכנו של וויין רוני גילה שהוא רוצה להאריך את חוזהו עד 2019.

 

המשחק הערב בין השדים האדומים לקבוצה בה גדל הקפטן, יהיה הראשון אי פעם בין שתי קבוצות פרמייר-ליג שיועבר בשידור ישיר באמצעות עמוד פייסבוק (החל מ-22:00).

עוד באותו נושא: איגרוף, וויין רוני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי