אוהדים מצריים מתכננים לתקוף את גרנט

אין רגע דל בקדנציה שלו
אין רגע דל בקדנציה שלו | צילום: AFP

המאמן הישראלי של נבחרת גאנה תחת מתקפה, האבטחה סביבו תוגבר

(גודל טקסט)

ההתאחדות המצרית קיבלה על פי דיווחים אזהרות כי אוהדים מקומיים מתכננים לתקוף את המאמן אברם גרנט שיגיע עם גאנה למפגש באלכסנדריה במסגרת מוקדמות המונדיאל ב-13 בנובמבר.

 

אותה חבורת אוהדים איימה להטריד, לפגוע ולרדוף אחרי גרנט מרגע שינחת בשדה התעופה בקהיר. בעבר נבחרת אלג'יריה ביטלה משחק ידידות נגד גאנה בגלל גרנט. "אנחנו לא אוהבים אותו ואת הישראלים ומייעצים לו לא להגיע למדינה שלנו", אמרו.

 

 

בגאנה טענו כי לגרנט יש דרכון פולני והוא ייכנס למדינה עם הדרכון הזה אך במצרים לא ייקחו סיכון ומתכוונים להגביר את האבטחה סביבו.

 

במצרים כועסים על גרנט שטען שהאצטדיון באלכסנדריה לא בטוח לקיום המשחק וקרא לקיים את המשחק על מגרש נייטרלי. למרות זאת המשחק יתקיים באצטדיון "בורג' אל ערב" בעיר וצפיים להגיע אליו 75 אלף צופים.

 


ישמרו עליו מקרוב, גרנט 

 

בגאנה יש ביקורות ללא הרף נגד גרנט בטענה שהוא לא משקיע מספיק בנבחרת ומעדיף לבלות יותר בלונדון ולפרשן כדורגל אנגלי. גם מבחינה מקצועית גרנט ספג ביקורת אחרי 0:0 חלש מול אוגנדה במוקדמות המונדיאל במשחק ביתי. 

 

בגאנה אמרו: "יש לנו מאמן עצלן שלא הביא שום דבר עבור הנבחרת שלו. הוא אפילו לא נמצא בגאנה כדי לעקוב אחרי שחקנים", טען אחד המאמנים לשעבר בגאנה ג'יי אי. סרפרונג שאמר: "ברדיו מדברים אצלנו רק על גרנט. אפשר לחשוב שהוא מועמד לנשיאות או משהו".

 

תחת מתקפה. אברם גרנט (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי