אוהדי סלטיק אוספים כספים למימון הקנס

אוהדי סלטיק. יישאו בעלויות?
אוהדי סלטיק. יישאו בעלויות? | צילום: אודי ציטיאט

האוהדים שהניפו דגלי פלסטין פתחו בקמפיין לתשלום הקנס. רוג'רס לפני ב"ש: "יש עבודה"

(גודל טקסט)

סלטיק נחתה בישראל לקראת משחק הגומלין מול הפועל באר שבע, בידיעה שהיא כבר עם רגל וחצי בשלב הבתים של ליגת האלופות, לאחר ניצחון 2:5 במשחק הראשון. ברנדן רוג'רס, שהגיע מליברפול הגדולה, יודע מה חשיבות ההישג לקבוצה שלו: "כל הקבוצות הסקוטיות יקבלו דחיפה. אנחנו לוקחים על הכתפיים אחריות של מדינה שלמה".

 

בתוך כך, אוהדי סלטיק החלו לאסוף כספים ברשת במטרה לשלם את הקנס הצפוי בשל הנפת דגלי פלסטין, במשחק הראשון בין הקבוצות. הקהל הסקוטי מואשם בעבירה חוזרת של "הנפת שלטים לא חוקיים", שמערבים פוליטיקה בספורט לאחר המקרה ב-2014 אך הניפו את הדגלים במשחק מול רייקיאוויק האיסלנדית. אופ"א אמורה לקבל החלטה סופית בנושא ב-22 בספטמבר, אך ההנחה היא שגם הפעם יהיה מדובר בקנס כספי.

 

 

"לא ציפיתי שטרום העונה תהיה כל כך קשה, אין ספק שזה מתעלה על כל עונה אחרת שלי כמאמן", אמר רוג'רס. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שלי שהיו שם עבורי ובזכותם עברנו את המשחקים האלה. המאמנים הקודמים אמרו לי שהתקופה הזאת הכי מסוכנת, כי היא דורשת פיזיות ומנטליות מיד בתחילת העונה".

המאמן הבהיר שהוא מתכוון לחזק את הסגל במידה ויגע לשלב הבתים, אך ציין כי לא מדובר בכוכבים גדולים, אלה בשחקנים שצפויים לחזק עמדות בעייתיות: "קודם יש לנו עוד עבודה לעשות בבאר שבע, אבל הגדולה שלנו היא שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק".

רוג'רס. "לוקחים על הכתפיים אחריות של מדינה שלמה" (gettyimages)

 

בסקוטלנד משבחים את המנג'ר הצפון אירי, שצפוי להוביל את הקבוצה להופעה ראשונה בשלב הבתים לאחר שנתיים. שחקן העבר, ג'ון הארטסון, שיבח גם הוא את רוג'רס: "בניגוד לרוני דיילה (המאמן הקודם) הוא לא קפא במצב של 2:3. הוא ידע איך לעודד את שחקניו ולהוציא אותם מההלם והתוצאה היתה ניצחון ענק".

 

"צפוי לנו גיהינום מבחינת מזג האוויר והאוהדים במגרש, אבל הניסיון של רוג'רס במצבים האלה חשוב מאוד", אמר האוסטרלי טום רוגיץ', שכבש במשחק הראשון. "בגלל התוצאה במשחק הראשון, אנחנו מגיעים עם ביטחון מלא, אבל לא נזלזל באף אחד. עבדנו כקבוצה כדי למנוע מצבי כיבוש נגדנו וזה מה שנצטרך לעשות כנראה בישראל. לא משנה כמה שערים אנחנו סופגים תמיד אנחנו רוצים גם לכבוש וזה יעזור לנו מול באר שבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי