אוהדי בני יהודה דורשים את פיטורי אריק בנאדו

בנאדו. החלטה תתקבל בימים הקרובים
בנאדו. החלטה תתקבל בימים הקרובים |

ראשי המועדון סימנו גם את סיני, אלא שאברמוב טרם החליט אם לבצע שינוי

(גודל טקסט)

ראש השנה והחג מונעים בשלב זה מראשי בני יהודה לקבל החלטות מקצועיות בנושא המאמן אריק בנאדו וההתנהלות המאכזבת של חלק משחקני הקבוצה.

 

כבר אתמול לאחר ה-2:2 באשדוד, נראה הבעלים ברק אברמוב עוזב בליווי משטרתי כאשר מסביב אוהדי הקבוצה קוראים לו להיפרד מהמאמן שהגיע בקיץ האחרון.

 

 

ראשי המועדון כבר הכינו תכנית מגירה למקרה שיחליטו לבצע זעזוע במועדון ולהחליף את המאמן, כאשר שני המועמדים העיקריים הם משה סיני ומנחם קורצקי שהעונה נמצא ברמת השרון. ברק אברמוב יצטרך להחליט אם לפטר את בנאדו ולאחר מכן אם לבחור את אחד מבין שני המועמדים.

 

השידוך יחזיק עוד זמן רב? אברמוב ובנאדו (עדי אבישי)

 

פגרת הנבחרת והחזרה לפעילות רק בעוד שלושה שבועות עשויה להוביל להמתנה בהחלטה למרות, שהדעה בקרב מקבלי ההחלטות המצומצמת היא ששינוי הוא הדבר המתבקש כבר עכשיו כדי להכין את הקבוצה במהלך הפגרה.

 

גורמים שונים המקורבים לבעלים אף מנסים להוביל מהלך בו מאמן השוערים יעקב אסייג יקודם מעל אריק בנאדו, אלא שדווקא אסייג הוא זה שמסרב – כפי שכבר קרה בעבר כשהיה ניסיון למנותו לתפקיד מקצועי בכיר והוא מצדו העדיף להישאר בתפקידו.

 

הקשר אנטוניו מרשיץ' הוזמן למשחק ורק כשהשחקנים נכנסו לחדר ההלבשה בירידה מהאוטובוס נאמר לו כי הוא נותר מחוץ לסגל.  הקשר שדרג הקיץ את חוזהו ולסובביו אמר כי יכבד את ההסכם החדש ויישאר בבני יהודה בשלוש השנים הבאות: "אם אומרים שאני לא משחק כי אני לא טוב, כנראה שעליי לעבוד קשה ולהשתפר".

 

כפי שפרסמנו הבוקר, אם בני יהודה תחליט להיפרד מהקרואטי בינואר, ייתכן מאוד שהפועל תל אביב תנסה לצרפו בשל רצונו של המאמן החדש גיא לוזון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי