אדלשטיין בלחץ: קבוצות שלי בעבר לא ספגו ככה

אדלשטיין. כשאתה קולע 90 נקודות ויותר אתה אמור לנצח
אדלשטיין. כשאתה קולע 90 נקודות ויותר אתה אמור לנצח |

פתיחה אירופית מאכזבת למכבי ת"א. המאמן: "לא שומרים כמו שאני רוצה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ספגה הפסד שלישי בארבעה משחקים כשנוצחה 99:97 במילאנו במחזור הפתיחה של היורוליג. ושוב היתה זאת ההגנה או יותר נכון האין הגנה.

 

"כשאתה קולע 90 נקודות במשחק חוץ – ובכוונה אני אומר 90 ולא 97 כי אני לא מתחשב בסוף, שהיו כמה זריקות משוגעות – אתה אמור לנצח", אמר המאמן ארז אדלשטיין, "אנחנו חייבים לשפר את ההגנה, אנחנו מודעים לזה, עובדים על זה ונעבוד חזק עוד יותר".

 

אדלשטיין הוסיף: "אנחנו לא שומרים ברמה שאני רוצה, אף קבוצה שלי בעבר לא ספגה כך. אנחנו צריכים משמעת הגנתית טובה יותר, גם אישית וגם קבוצתית. זה פורמט חדש של היורוליג, ארוך וקשה, ולאט לאט אנחנו נהיה טובים יותר".

 

גאודלוק. חיית משחק (עדי אבישי)

 

המאמן התייחס גם לאנדרו גאודלוק, המצטיין במכבי שסיים עם 27 נקודות וחמישה אסיסטים: "גאודלוק שחקן באיכות גבוהה, חיית משחק. הוא לא התאמן בהכנה. אנחנו בודקים את הדקות שלו בפינצטה. כשרוצים להחליף אותו, הוא אומר שלא נחליף אותו. אנחנו צריכים שההגנה תהיה יותר שוטפת. הוא מושך כל כך הרבה אש, שאחרים יכולים ליהנות מזה אם יידעו איך לנוע".

 

גיא פניני:  "התמודדנו מול קבוצה איכותית שנהנתה מאווירה ביתית. משהו לא עובד בהגנה האישית, בקבוצתית. אנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו. אם אתה קולע 97, אתה חייב לנצח ולא עשינו את זה. נצטרך לחשוב איך משפרים את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי