אגוארו נתן מרפק ליריב. פפ: "נתמודד גם אם יורחק"

אגוארו עם ריד
אגוארו עם ריד | צילום: gettyiamges

החלוץ בסכנת השעיה מהדרבי. מאמן סיטי: "רק בעזרת הצגה נוכל לנצח"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תגיע לדרבי הגדול נגד יונייטד באולד טראפורד ב-10 בספטמבר במקום הראשון אחרי שניצחה אתמול (ראשון) את ווסטהאם באיתיחד 1:3, אבל ייתכן שתעשה זאת ללא הכוכב שלה, סרחיו אגוארו.

 

החלוץ הארגנטיני חבט במרפקו בווינסטון ריד מווסטהאם בדקה ה-76, ואם יימצא אשם על פי צילומי הטלוויזיה הוא עשוי להיענש בשלושה משחקים בחוץ.

 

 

השופט אנדרה מרינר היה קרוב לאירוע אך לא שלף אדום. הסיטיזנס יטענו שראה את האירוע ובחר להתעלם ולכן אין עילה להרחקה. דו"ח השיפוט שלו יקבע כאשר אם יציין זאת, ייתכן ובכל זאת אגוארו יזומן לבית הדין.

 

ריד שהוחלף מיד אחרי שהאירוע על ידי סלאבן ביליץ' התקשה לדבר בחדר ההלבשה. מארק נובל סיפר לכתבים: "הוא הרגיש משהו בגרון אחרי שספג את המרפק בגרונו". השופט גראהם פול אישר שזו היתה עבירה וכתב ל"דיילי מייל" שהשופט היה צריך לשלוף אדום ישיר לקון.

 


יסתדר בלי קון? (Gettyiamges)

 

פפ גווארדיולה התחמק מתגובה ואמר בסיום: "לא ראיתי את מה שקרה אז אני לא יכול להגיב. מקווה שלא יקרה כלום, אבל אם הוא יורחק נצטרך לקבל זאת ולהתאים את עצמנו למצב. עם אגוארו או בלעדיו נצטרך לתת הצגה ענקית באולד טראפורד כדי לנצח".

 

ביליץ' לא ניצל את ההזדמנות להפעיל לחץ על ההתאחדות להעניש את אגוארו ואמר: "גם אני לא ראיתי את המהלך. החלפתי אותו מיידית רק בגלל סיבה טקטית. אי אפשר לומר שלסיטי לא הגיע לנצח. הם היו טובים מאיתנו".

 


שוב פורח, סטרלינג (Gettyimages)

 

ראחים סטרלינג שחוזר לעצמו כיכב עם ציון 8. פפ החמיא בסיום לסטרלינג: "הוא כבש שני שערים וזה מצוין, אבל עבורי המשחקים הקודמים שלו היו אפילו טובים יותר. הוא דינאמי ואגרסיבי עם ובלי הכדור. מה עשיתי שהוא הפך לטוב כל כך? לא הרבה. רק אמרתי לו היכן לעמוד במגרש".

 

בצד של ווסטהאם, מיקאל אנטוניו שצימק עבור הפטישים, זומן לראשונה לנבחרת אנגליה תחת סם אלרדייס אחרי שדחה מספר הצעות מנבחרת ג'מייקה לשחק בשורותיה. במשך ארבע שנים בהם שיחק ברדינג, שפילד וונסדיי, נוטינגהאם ועכשיו ווסטהאם הוא היה מבוקש בג'מייקה, אבל אמר לחברים שהוא מאמין שיום אחד יזמינו אותו לנבחרת.

 


אנטוניו, בחר באנגליה וזכה (Gettyiamges)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי