בבני יהודה מתכוונים לסיים את נושא העברת הבעלות לידיו של ברק אברמוב ממשה דמאיו. היום (רביעי) אמור ברק אברמוב להעביר את התשלום האחרון עבור זכויות הניהול, דבר שיסלול את החתימה הרשמית להעברת בני יהודה לרוכש החדש ואנשיו אשר מתכוונים לשבת כבר בתחילת השבוע הבא על הכנת הקבוצה לעונה הבאה.
הכוונה היא לבצע שינויים בעמדת המאמן כמו גם בסגל השחקנים הישראלים והזרים. אברמוב מתכוון להציב קבוצה איכותית שתאבק בצמרת.
בקבוצה ממתינים לקבל את האישור ולחתום על ההסכם בו תשחק הקבוצה בעונה הבאה באצטדיון המושבה בפתח תקווה.
בשלב זה אין החלטה לוותר על הקשר הקרואטי, אנטוניו מרשיץ' למרות הצעות שיש לשחקן ממועדונים בכירים אחרים.
מה דעתך על הכתבה?