2:4 גדול לפיורנטינה על לאציו. קארפי ירדה

פיורנטינה
פיורנטינה | צילום: Gettyimages

הסגולים של סוזה ישחקו בליגה האירופית. פאלרמו נשארה עם 2:3 על ורונה

קבוצות: פיורנטינה
(גודל טקסט)

זהו, הכל נקבע. יובנטוס אלופת איטליה, גונסאלו היגוואין מלך השערים ויש גם יורדות וביקוש לשאר הכרטיסים למפעלים של אופ"א. קארפי הצטרפה ליורדות ורונה ופרוזינונה, פאלרמו שרדה ברגע האחרון ופיורנטינה חזרה מפיגור מול לאציו והבטיחה מקום בליגה האירופית. 

פאלרמו – ורונה 2:3 
לחצו לצפיה בתקציר >

נועלת הטבלה אמנם הקשתה, אבל הסיציליאנים עשו את המוטל עליהם ונשארו בסרייה A. פרנקו ואסקס, הקשר הארגנטיני הנפלא, פתח את החגיגה עם שער בדקה ה-28 וכל קבוצה איבדה שחקן בכרטיס אדום (34). פדריקו ויויאני איזן (48), לפני שאנצו מארסקה (51) ואלברטו ג'ילארדינו (64) כבשו מבישולים של אנדראה ריספולי. ארוס פיזאנו רק צימק (84). 


ג'ילארדינו, נשאר ליגה עם פאלרמו (Gettyimages)

לאציו – פיורנטינה 4:2 

למארחת לא היה ממש על מה לשחק, האורחת הייתה זקוקה לנקודה כדי לקחת את הכרטיס לאירופה. סנאד לוליץ' קבע יתרון ביתי מוקדם (2), אלא שמתיאס וסינו (31 ו-70), פיליפו ברדרדשי (40) וכריסטיאן טייו (45) ענו. מירוסלב קלוזה הוותיק נפרד עם שער מהנקודה הלבנה (74), הסגולים של פאולו סוזה ישחקו בעונה הבאה בליגה האירופית. 


אוהדי לאציו נפרדו מקלוזה (Gettyimages)


קלוזה, נפרד עם שער (Gettyimages)

תוצאות נוספות: אודינזה – קארפי 2:1 (די נטאלה 79 בפנדל / ורדי 36 בפנדל ו-38), אמפולי – טורינו 1:2 (מקארונה 12, זייליניסקי 54 / אובי 56), קייבו – בולוניה 0:0, גנואה – אטאלנטה 2:1 (פאבולטי 58 / ד'אלסנדרו 52, קורטיץ' 82).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי