0:2 לבארסה על בטיס, שני בישולים מבריקים למסי

ברצלונה עדיין תלויה רק בעצמה
ברצלונה עדיין תלויה רק בעצמה | צילום: AFP

רקיטיץ' פתח, סוארס הכפיל עם ה-35 העונה והאלופה חזרה לפסגה. בראבו נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

ברצלונה גברה 0:1 על בטיס בחוץ במסגרת המחזור ה-36 בליגה הספרדית. הקטלונים שמרו על סטטוס קוו בצמרת ותלויים בעצמם במירוץ לאליפות השניה ברציפות.

מוקדם יותר היום ריאל ואתלטיקו מדריד השיגו ניצחונות (0:1 על סוסיידאד ו-0:1 על ראיו, בהתאמה) ועברו את בארסה בטבלה. חניכיו של לואיס אנריקה עדיין היו תלויים רק בעצמם ועלו נחושים לחזור למקום הראשון.

 

 

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במחצית הראשונה, אך סיפק לא פחות משבעה כרטיסים צהובים. הייקו ווסטרמן, בלמה של בטיס, ראה גם את האדום בדקה ה-35. 45 הדקות הראשונות עם הרבה עצבים הסתיימו ללא שערים.

לאחר ההפסקה הקטלונים קיבלו מתנה לא צפויה משוער בטיס, אדאן, כשטעה ביציאה אל הכדור ואיפשר לראקיטיץ' לכבוש מקרוב ולהוריד את מפלס לחץ בברצלונה. הבלאוגרנה המשיכו לשלוט במגרש והיו קרובים להגדיל את התוצאה מספר פעמים, אך סוארס החמיץ ברשלנות. בסופו של דבר, האורוגוואי הצליח לכבוש אחרי מסירת אמן של מסי והעלה את מאזנו בטבלת המלך השערים ל-35 שערים, 4 יותר מכריסטיאנו רונאלדו.


ברצלונה חזרה אל הפסגה (AFP)

לקראת סיום המשחק חילוף לא שגרתי התבצע בשורות האורחת. מארק-אנדרה טר שטגן החליף את קלאודיו בראבו שנפצע. חומרת הפציעה של השוער הצ'יליאני טרם ברורה.

שני מחזורים לסיום העונה ברצלונה מובילה את טבלת הליגה עם 82 נקודות, אתלטיקו, עם אותו מספר נקודות, במקום השני רק בגלל המאזן הפנימי בין הקבוצות. ריאל מדריד שלישית עם נקודה פחות משתי המובילות. 


סוארס. הצליח לכבוש אחרי מספר החמצות  (AFP)

בשני המחזורים הבאים מצפים לבארסה דרבי מול אספניול ומשחק חוץ בגרנאדה, שנלחמת נגד הירידה. הבלאנקוס יארחו את ולנסיה של פאקו אייסטראן ויפגשו את לה קורוניה בחוץ. הקולצ'נרוס ייצאו לוולנסיה כדי לפגוש את נועלת הטבלה, לבאנטה ויארחו את סלטה ויגו, שרוצה להבטיח מקום באירופה בעונה הבאה, במחזור הסיום. 

הרכבים:

בטיס: אנטוניו אדאן, הייקו ווסטרמן (הורחק 35), חרמן פזלה, ברונו גונסאלס, מרטין מונטויה; אלבארו סחודו, דני סבאיוס (פרנסיסקו פורטייו 69), אלפרד אנדיאיי, פטרוס מתיאוס, חואקין (צ'ארלי מוסונדה 55); רובן קסטרו (ריקי ואן וולספינקל 79)

 

ברצלונה: קלאודיו בראבו (מארק-אנדרה טר שטגן 89); דני אלבס (סרג'י רוברטו 74), ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ' (ארדה טוראן 86), אנדרס אינייסטה; ליונל מסי, ניימאר, לואיס סוארס.

 

מהלך המשחק: 

דקה 6

בטיס מאיימת על השאר שלברצלונה: ברונו גונסאלס נוגח חזק אחרי הקרן, בראבו הודף לקרן נוספת.

דקה 19

ניימאר עובר בקלילות את המגן שלו, נכנס לרחבה ומוציא לאינייסטה שלא מצליח לבעות למסגרת.


מסי מתקשה מול ההגנה הקשוחה של בטיס  (AFP)

דקה 35

בטיס נשארת בעשרה שחקנים: ווסטרמאן פוגע בראקיטיץ' ורואה כרטיס צהוב שני. את הראשון, קיבל הבלם הגרמני על בעיטה אחרי השריקה רק כמה דקות קודם לכן.

דקה 47

ניימאר מכניס כדור גאוני לרחבה וסוארס בועט בנגיעה, אבל מפספס את המסגרת.


סוארס מפספס הזדמנות מצוינת (AFP)

דקה 50

0:1 לברצלונה: מסי מגביה לרחבה, אדאן יוצא ולא מגיע לכדור וראקיטיץ', שנותר פנוי מול שער ריק, מגלגל פנימה.


ברצלונה עולה בחזרה אל הפסגה  (AFP)

דקה 74

מסי מוקף בשני שחקנים ברחבה, אבל מצליח למצוא את סוארס פנוי. האורוגוואי מבזבז עוד הזדמנות לכבוש, כשבועט היישר לרגליו של אדאן. 

דקה 81

הקטלונים כבר ב-0:2: מסי עם כדור גאוני מוצא את סוארס ברחבה, הפעם החלוץ לא מתבלבל וכובש את השני של בארסה.


שער ה-36 העונה לסוארס. בדרך להיות הפיצ'יצ'י?  (AFP)

עוד באותו נושא: לואיס סוארס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי