"סגרתי במכבי ת"א, יומיים אח"כ שלחו לי חוזה אחר"

ריצ'רד האוול. עבר לאדום
ריצ'רד האוול. עבר לאדום | צילום: האתר הרשמי של הפועל ת"א

ריצ'רד האוול חתם בהפועל ת"א: "במשך 3 שנים מכבי רצו אותי. יאללה הפועל"

(גודל טקסט)

ריצ'רד האוול כבר היה בדרך למכבי תל אביב, אבל עכשיו הוא כבר מתחיל להתרגל למדים האדומים. הפורוורד-סנטר הצטרף להפועל ת"א ובמקביל פתח במתקפה יוצאת דופן בטוויטר נגד הצהובים ויושב הראש המיתולוגי שמעון מזרחי. 

לפני שבוע צייץ האוול בטוויטר על כך שהוא חוזר לתל אביב, כעת מתברר למה לא הצטרף לצהובים. "החלטתי לא לחתום במכבי תל אביב. ישבתי אצל שמעון בבית וסיכמנו על חוזה אחד, אבל יומיים לאחר מכן הוא שלח לי חוזה אחר", האשים השחקן בגלוי. 

"אין לי בעיה עם מכבי, אבל אני לא יכול לתת להם לשלוט בגורלי", המשיך האוול בסדרת הטענות, שכמוהן נדיר מאוד למצוא בכדורסל המקומי. "הם ניסו להחתים אותי במשך שלוש שנים, אבל רוצים את האופציה להשאיל אותי. זה לא הגיוני. #יאללה הפועל". 


ריצ'רד האוול במדי נהריה. האשמות חריפות (ערן לוף)

"אני שמח שאחרי מאמצים גדולים הצלחנו להחתים את ריצ'רד בשורותינו", הגיב יושב ראש הפועל ת"א רמי כהן. "אנחנו בונים קבוצה במטרה לעשות צעד קדימה מהעונה שעברה ולהעפיל לפיינל פור. אני מאמין שהאוהדים שלנו, שכבר רכשו יותר מ-1,500 מנויים, ימשיכו למלא את האולם ולעזור לשחקנים החדשים להרגיש בבית".

"אני בטוח שאנחנו הולכים לקראת עונה גדולה, שתמשיך את סיום העונה הקודמת", הוסיף המאמן שרון אברהמי. "אין לי ספק שריצ'רד, יחד עם השחקנים שכבר חתמו בקבוצה, יוכל להוביל אותנו רחוק".

האוול, יליד ג'ורג'יה (2.03 מטרים), שיחק ב-NC state מליגת המכללות, נרשם לדראפט 2013 ולא נבחר. זמן קצר לאחר מכן הצטרף לקבוצת ליגת הקיץ של דנבר נאגטס, חתם לרגע בגראבלין מהליגה הצרפתית והספיק גם לחתום ועזוב במהרה את פורטלנד. באוגוסט 2015 חתם האוול בעירוני נהריה -34 משחקי ליגת העל רשם בממוצע 15.1 נקודות, 9.9 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים ו-1.5 חטיפות לערב.


ממשיך נגד מכבי. האוול (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי