"מכבי ת"א הציעה 1.5 מיליון דולר על בירנבאום"

בירנבאום. בקרוב בקריית שלום?
בירנבאום. בקרוב בקריית שלום? | צילום: AFP

הצהובים ממשיכים בניסיונות לצרף את הבלם היהודי. חמד מתרחק מהמועדון

(גודל טקסט)

מכבי ת"א ממשיכה לחפש אחר רכש, בעדיפות לשחקנים שלא ייחשבו כזרים. על פי דיווח בארה"ב, הצהובים ממשיכים בניסיונות להעביר לשורותיהם את סטיב בירנבאום והציעו לדי.סי יונייטד 1.5 מיליון דולר.

 

בינרנבוים, בלם יהודי בן 25 המתנשא לגובה של 1.88 מ', נמצא על הכוונת של ג'ורדי קרויף כבר זמן מה, וההולנדי ודאי מקווה כי אחרי שהגדיל את ההצעה הוא יצליח להנחית את שחקן ההגנה.

 

סטיבן גוף, כתב הוושינגטון פוסט, פירסם על ההצעה החדשה של מכבי ת"א אך מייד סייג והסביר מדוע לא סביר כי היא תתקבל. לפי גוף, די. סי יונייטד תיהנה רק מחצי הסכום בעוד החצי השני יעבור להנהלת הליגה. מאידך, אם הקבוצה תחכה עד החורף, אחרי שבירנבאום ישחק בשורותיה שלוש שנים מלאות, היא כבר תהיה זכאית לקבל 2/3 מסכום ההעברה.

כתב הוושינגטון פוסט מוסיף כי הבלם משתכר כ-116,350 אלף דולר לעונה בלבד (ה-15 בקבוצתו, מתוך 30 שחקנים), וכי חוזהו מסתיים בסוף עונת 2017.

 

מי שמתרחק מקריית שלום הוא תומר חמד. הצהובים מתחילים להשלים עם העובדה שברייטון לא תרד מדרישתה לקבל ארבעה מיליון יורו על תומר חמד ונערכים להביא במקומו חלוץ זר. עד שלא ינחת פה חלוץ זר, קשה יהיה לראות את מכבי תל אביב מוותרת על אורלנדו סה ועדן בן בסט.

שחקן אחד שבוודאות לא יהיה בעונה הבאה בצהוב הוא דן גלזר הצעיר. גלזר הושאל לבני יהודה לשנתיים, ומצטרף לשון גולדברג שעשה את אותה דרך. מאמן הזהובים אריק בנאדו הבטיח כי ישלבו.

 

 

 

גולסה. הרשים ב-90 הדקות ששיחק בגביע הטוטו (עדי אבישי)

 

שוטה ארבלדזה, מאמן מכבי תל אביב, מודאג ממשחק ההגנה של קבוצתו, בעיקר ממרכז ההגנה ומאגף שמאל. לטענת הגיאורגי הבקיעים מאפשרים לשחקני היריבות להגיע בקלות בלתי נסבלת למצבי הבקעה מול השער של פרדראג ראיקוביץ'.

 

עם זאת גם לארבלדזה שקבוצתו עלתה כבר לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, מכיוון שמכבי אוחזת ביתרון 1:3 מהמשחק הראשון מול פאנדורי ברומניה. המאמן גם התרשם מיוסי בניון ומאייל גולסה ששיחקו במשחק בגביע הטוטו ביום ראשון (0:1) נגד מכבי פתח תקווה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי