"לכבירי אין מזל. גוטמן נכשל במבחן התוצאה"

גוטמן אשם?
גוטמן אשם? |

בכור צבאן, מבעלי הפועל ת"א, סיפר ב-103FM על המצב העגום של קבוצתו

(גודל טקסט)

המצב בהפועל תל אביב מזמן לא נראה רע יותר. האדומים פתחו את העונה עם שתי נקודות בלבד ואם זה לא מספיק, במחזור הקודם חטפו 5:0 מהיריבה העירונית מכבי.

בכור צבאן, מבעלי האדומים התייחס למצב העגום אליו הגיע הקבוצה בראיון ל-103FM: "מרוצה? ברור שאני לא מרוצה, כמו כל אוהד שרואה מה שהקבוצה שלו עוברת ולאן שהיא הגיעה. אני לא מחפש אשמים כרגע, צריך לחשוב איך להוציא את העגלה מהבוץ ולא להמשיך לשקוע". 

צבאן המשיך: "אני בעל מניות, אני לא מקבל החלטות. אני אוהד כמו כל אוהד אחר. אני אוהב ואוהד את הקבוצה בטוב וברע. לא ממקבלי ההחלטות ולא מנותני החתימות. האחריות היא של אמיר כבירי בעניין הזה. אף אחד מבעלי המניות לא שותף לקבלת ההחלטות. יש לכבירי פחות מ-51 אחוזים במניות, אבל יש לו את כל זכויות הניהול. מזל הוא חלק גדול מהתפקיד ולצערי זה לא יצא". 

"אף אחד לא מחכה בתור לקחת את הפועל תל אביב. כבירי והצוות עושים את המאמצים להצליח, אבל זה לא עבד עד עכשיו. אם לא נהיה אופטימיים, אז בואו נסגור את הבאסטה וזהו. אם יהיה מישהו שיהיה מוכן לקחת את הפועל ת"א, כבירי ישמח לתת לו. זו דעתי. צריכים להגיד כל הכבוד לכבירי ותודה רבה על מה שהוא עושה, למרות המצב. הוא לפחות משתדל".

אלי גוטמן חזר להפועל ת"א בעונה שעברה על מנת להציל אותה מירידה ואיתו היו בטוחים שהיא תצא לדרך חדשה. אלא שלאחר הפתיחה החלשה החליט לתת את המושכות לגיא לוזון ולחזור לעמדת המנהל הספורטיבי.


האחריות על מה שקרה בדרבי היא של כולם (עדי אבישי)

על כך אמר צבאן: "גם גוטמן וגם לוזון הם בעלי מקצוע טובים. גוטמן נכשל עד היום במבחן התוצאה, אבל מתעלמים מנושא השחקנים. הם אשמים לא פחות ממנו. זה נכון שהוא בחר אותם, אך הם עדיין אמורים לתת תפוקה ברמה יותר גבוהה ממה שהם נתנו עד היום. האשמה היא לא על אף אדם ספציפי. כל הצדדים אשמים".

על התבוסה למכבי ת"א: "לא ראיתי את הדרבי, לא הייתי בארץ. שמעתי איך הפועל קיבלה את שני השערים הראשונים. יש כאן אחריות של שחקן, נכון? אם במקום עבודה עושים פאשלה כזאת, אז מוציאים מכתב פיטורים באותו רגע. לא אמרתי שאין אחריות על גוטמן, אבל האחריות היא על כולם. אני מדבר על הקולקטיב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי