"הקסמים של מסי וניימאר דאגו לרסק את סלטיק"

הוציאו עצבים. מסי וניימאר
הוציאו עצבים. מסי וניימאר | צילום: gettyimages

ברצלונה חוגגת אחרי 0:7 אדיר. לואיס אנריקה: "ליאו הוא הגדול בהיסטוריה"

(גודל טקסט)

בשבת האחרונה, במסגרת המחזור השלישי בליגה הספרדית, אירע אחד הרגעים הפחות חיוביים דווקא מבחינת סלטיק; ברצלונה, היריבה של האלופה הסקוטית בפתיחת ליגת האלופות, נפלה קורבן לסנסציית ענק – הפסד ביתי 2:1 לאלאבס – והיה צפוי כי תבוא למשחק באמצע השבוע במטרה לשלוח מסר.

וכך אכן היה. ליונל מסי פתח את המסע בצ'מפיונס עם שלושער, ניימאר כיכב בעצמו עם גול נהדר וארבעה בישולים(!), וברצלונה מחצה את ניר ביטון וחבריו האומללים עם 0:7 מדהים. "הקסמים של מסי וניימאר השמידו את סלטיק", נכתב בכותרת של "מונדו דפורטיבו".

לא רק בתקשורת הקטלונית פירגנו לבארסה על התוצאה הנדירה. "מסי וניימאר סיפקו הצגת כדורגל טהורה. השערים נלקחו מפלייסטיישן", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי. ב"דיילי מייל" הבריטי נטען כי "בארסה נתנה לסלטיק שיעור בכדורגל בצורה הכי 'ברוטלית'".

לואיס אנריקה, מאמן האלופה הספרדית ומי שנהנה מההצגה מקרוב, התייחס באופן ספציפי לעוד ערב גדול של הכוכב הענק. "מסי? אם הוא ישחק כ'מספר 6', הוא יהיה הטוב בעולם ואם ישחק כ'8', הוא גם יהיה הטוב בעולם. בדיוק בגלל זה הוא השחקן הטוב ביותר בהיסטוריה, ללא כל ספקות".


"השחקן הגדול בהיסטוריה" (getty)

"המספרים שלו, הדרך שבה הוא רואה את המשחק… מסי הוא 'טוטאל פוטבול'", המשיך לואיס אנריקה להרעיף שבחים על הפרעוש וסיכם: "זו הסיבה שהוא מקבל חופש לשחק איפה שהוא רוצה. זה יהיה לא חכם מצדי לשים גבולות לשחקן עם יכולות כאלה".

אגב, השלושער שכבש מסי היה השישי שלו במסגרת ליגת האלופות ובכך הוא עלה למקום הראשון במפעל, תוך שהוא שובר שוויון עם כריסטיאנו רונאלדו. בסך הכל, למסי יש 7 שערים פחות מל-CR7 בצ'מפיונס, אבל למספר 10 של בארסה גם יש 20 הופעות פחות…

כאמור, מסי וניימאר זרחו מעל כולם בהצגה בקאמפ נואו, אבל גם הצלע השלישית בהתקפה לא נשאר "רעב". לואיס סוארס כבש צמד בעצמו וסיפר: "עבר הרבה מאוד זמן מאז שאני, מסי וניימאר שיחקנו יחד. עכשיו יש לנו את האפשרות לחזור וליהנות אחד מהשני".


חזרו ליהנות אחד מהשני. מסי וסוארס (getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי