"אין סיכוי שזהבי יעזוב. הוא הולך להשתקע פה"

| צילום: אתר הליגה הסיני

בגוואנגז'ו מכחישים מעבר של הקשר. וגם: מענק של 3 מיליון דולר ממתין

(גודל טקסט)

את הסיכוי לסיים בין שלושת המקומות הראשונים שמובילים לליגת האלופות האסייתית היא כבר איבדה, אבל גוואנגז'ו R&F עדיין יכולה להעפיל למפעל הבכיר ביבשת אם תזכה בגביע הסיני. מחר (רביעי) היא יכולה לעשות צעד משמעותי לשם כשתפגוש בגומלין את היריבה העירונית אברגראנדה (14:35).

במשחק הראשון בין שתי הקבוצות בגביע, גוואנגז'ו R&F הוציאה תיקו חוץ יקר (2:2) מול אלופת הליגה הסינית בחמש העונות הקודמות ומוליכת הטבלה הנוכחית. למרות זאת, היכולת שהציגה לאחרונה מדאיגה מאוד לאחר שהשיגה ניצחון ליגה אחד בלבד מתוך ששת המשחקים האחרונים.

לפי פרסום אתר ספורט1, גוואנגז'ו אברגראנדה מתעניינת בערן זהבי, ועבורו זו עשויה להיות עוד הופעה שתגרום לקבוצה הבכירה בעיר לרדוף אחריו. הכוכב הישראלי סיפק במשחק האחרון בליגה בישול אדיר לרנאטיניו, מה שלא הספיק לכחולים שהפסידו 3:1 לצ'אנצ'ון יטאי מהמקום הלפני האחרון. עם זאת, בכיר במועדון אמר היום לתקשורת המקומית: "אין שום סיכוי שזהבי יעזוב בסיום העונה. אנחנו עוזרים לו בקנית רכב ודירה בימים אלו, הוא הולך להשתקע פה".


יעשה שוב כאב ראש לסקולארי? זהבי מול אברגראנדה (אתר הליגה הסינית)

גוואנגז'ו R&F לא מתכוונת לוותר על שירותיו של זהבי כל כך מהר, ומנכ"ל הקבוצה הודיע שהסיכוי שהכוכב הישראלי יעזוב הוא אפסי. למרות זאת, אי העפלה של הכחולים לליגת האלופות האסייתית יכולה לגרום לזהבי לחפש אתגר במקום אחר. בכדי לעודד את המוטיבציה של השחקנים לזכות, גוואנגז'ו הציעה מענקי זכיה גבוהים לשחקניה העומדים על סך 3 מיליון דולר.

מבחינת היריבה, לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון גוואנגז'ו אברגראנדה חזרה מפגרת הנבחרות רעננה ורשמה שני ניצחונות רצופים מרשימים. במחזור האחרון היא הביסה 2:6 את ליאונינג ווהווין וכרגע היא נמצאת בדרך הבטוחה לזכיה שישית באליפות. החבורה של פליפה סקולארי תקווה לעשות צעד משמעותי לעבר דאבל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי