ערן זהבי: "לא מגיע להבקיע למי שלא חוגג"

זהבי. לא אהב את דברי התקשורת
זהבי. לא אהב את דברי התקשורת | צילום: עדי אבישי

קפטן מכבי ת"א על חגיגת השער מול פורטו: "טיפש מי שאומר אחרת"

(גודל טקסט)

חגיגות השער של ערן זהבי נגד פורטו בהפסד מכבי תל אביב 3:1, זכו לביקורות רבות ולגלוג על הצהובים, והקפטן לא נשאר חייב בתום הניצחון על מכבי נתניה אמש (1:2).

 

ערן זהבי אמר: "לא קראתי את הביקורות וזה לא מעניין כי חגיגה אחרי גול זה חלק מהמשחק. חגיגה של הכובש זה שואו לקהל, ומי שלא חוגג שער לא מגיע לו להבקיע. מי שאומר דברים אחרים הוא טיפש ולא ראה את המשחק.

 

 

"יש מי שמחפש את השלילי ולא את החיובי, הם הסתכלו על החגיגה מול הקהל ולא ראו את השחקנים שלקחו את הכדור ישר למרכז המגרש כדי להמשיך ולנסות לכבוש שער נוסף".

 

 

על המשחק נגד פורטו הוסיף קפטן הצהובים: "אני לא מכיר שחקן שלא נותן 100 אחוז יכולת במגרש. כשאתה משחק נגד קבוצה כמו פורטו, אתה לא דומיננטי והמאמץ הוא אדיר".

 

בהמשך ישיר לכך, אמר על הלו"ז הצפוף: "אי אפשר להפריד בין הפן המנטלי לפן המקצועי. תוספת של עוד 24 שעות מנוחה היא מאוד משמעותית. אם תהיה קבוצה אחרת בעתיד שתיאלץ לשחק באירופה כבר לאחר יומיים, אני וקבוצתי נהיה מוכנים לשחק במקומם בשבת".

 

העומס עושה את שלו (עדי אבישי)

 

לסיכום אמר לקראת שני המשחקים שנותרו באלופות, מול צ'לסי ובאוקראינה נגד קייב: "אנחנו מצפים לנקודה הראשונה, אבל זה לא תלוי רק בנו. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, אם נעלה בכל שנה לפלייאוף של הליגה האירופית או האלופות אז התקציבים יהיו גדולים יותר וגם שחקנים ירצו להגיע ולהתקדם. 

 

לפני 11 שנים כשמכבי ת"א כבשה וצברה נקודות בשלב הבתים, גם אז הפערים היו גדולים כי אנחנו לא ברמה של ליגת האלופות ולא קבוצה שתביא 10 נקודות. אם ננצח בהמשך את דינמו קייב ואת צ'לסי אז בעולם לא ירימו גבה".

 

שחקן נוסף שהתראיין לאחר המשחק מול נתניה הוא הקשר הצעיר דור פרץ, שהתייחס להופעה הלא טובה ולטענות מאמנו.

 

"שום סיבה שאני אגיד לא תצדיק את ההופעה שלנו. עומס ועייפות לא מצדיקים את איך שנראינו, פשוט משחק לא טוב שלנו וצריך להודות בזה, אבל משחקים כאלה גם חשוב לנצח.

 

"אנחנו מרגישים עייפות, לשחק 3 משחקים בשבוע לקבוצה בליגת העל זה מעייף ואנחנו לא רגילים לזה", המשיך פרץ והודה, "הפגרה באה בזמן טוב עכשיו, לנוח קצת ולעשות ריפרש בראש ולבוא חדשים".

עוד באותו נושא: דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי