"יש למשטרה הקלטה מפלילה של בנזמה"

בנזמה. הפעם הוא הסתבך באמת
בנזמה. הפעם הוא הסתבך באמת | צילום: AFP

לאחר שהודה בחלקו בפרשה, החלוץ חשוד גם בסחר בקוקאין. ריאל הגיבה

(גודל טקסט)

ככל שהזמן עובר, נדמה כי קארים בנזמה מסתבך יותר ויותר בפרשיית סחיטתו של מתיאו ולבואנה וקלטת הסקס שלו. החלוץ, שישן בלילה האחרון במעצר, הודה הבוקר (חמישי) שהיה מעורב בפרשה.

לפי אחד מאתרי הכדורגל הצרפתים (M6 info) משטרת צרפת מחזיקה בידיה הקלטה מפלילה של כוכב ריאל מדריד, בה הוא נשמע אומר לאחד מהשותפים בניסיון לסחוט את מתיאו ולבואנה: "אל תדאגו. הוא מבין והוא ישלם".

 

 

יתכן כי הקלטה זו הושמעה לצרפתי בחקירתו, מה שגרם לו להודות במעורבותו בפרשה. בין היתר סיפר בחקירתו כי רצה לעזור לחברות ילדות שלו מבלי להזיק לוולבואנה. בנזמה נמצא אשם ב"שותפות בסחיטה ובהשתתפות בקשירת קשר לפשע", והוא יכול להיכלא לתקופה של חמש שנים, כך אמר התובע במשפט. 

 

צרות בצרורות. בנזמה בימים יפים יותר (gettyimages)

 

בנזמה עזב את בית המשפט לאחר 24 שעות בהן שהה במעצר, וקיבל אישור לחזור לצרפת עד להודעה חדשה. חלוץ ריאל מדריד עזב את בית המשפט במרצדס שחורה בשעה 14:15 שעון מקומי. בנזמה הפך לחשוד הרביעי בפרשה אחרי ששלושה נוספים נחקרו ב -17 באוקטובר.

עורך הדין של השחקן, סילבן קורמייר, הכחיש, כי מרשו הודה במעורבות במקרה, אבל ציין שהוא יוכיח את חפותו. "הוא חבר של ולבואנה וסבל מאותו מקרה דומה בעבר. לא היה לו חלק בניסיון הסחיטה הוא יוכיח זאת בקרוב". מאמן נבחרת צרפת, דידיה דשאן, שהיה אמור להודיע על הסגל של צרפת לשני משחקי ידידות ישהה כעת את זימונו של בנזמה.

 

שער ה'לאקיפ' 

 

מלבד זאת, כשהצרות באות הן באות בצרורות. בצרפת טוענים שבנזמה קשור גם בפרשת "אייר קוקאין" שהיא אחת מפרשות סחר הסמים החמורות בצרפת. סוכן שחקנים בשם "ריאן" חשוד שמימן טיסות מיוחדות שעולות מאות אלפי יורו כדי להביא למדינה קוקאין בסך 700 ק"ג שנמכרו במיליוני יורו. בפשיטה לביתו של הסוכן התברר שהוא גר בסוך לבית של בנזמה ונמצאו תמונות משותפות שלהם. כעת יש חשד שבנזמה עזר לאותו אדם לממן את הטיסות. 

סוכנו של החלוץ, קארים דג'אזירי, אמר: "אני לא מודע לשום סיפור כזה, לא שמעתי על שום סיפור כזה שקושר את קארים לסחר בסמים או העברת סמים. לקארים יש 20 מיליון עוקבים בפייסבוק, כל אחד יכול לצלם איתו 'סלפי' או לבקש חתימה אחרי משחק ולשמור בבית שלו".

ריאל מדריד הוציאה הודעה רשמית בנוגע למצבו

ב-22:25 שעון ישראל, ריאל מדריד הוציאה הודעה רשמית על בנזמה. השחקן חזר להתאמן היום עם המועדון אחרי ששוחרר ממאסר בעקבות החקירה שלו בצרפת. ריאל מדריד פרסמה את ההודעה הבאה: 

"קרים בנזמה חידש את אימוניו היום אחר הצהריים בריאל מדריד לאחר שנתן עדות לרשויות הצרפתיות בעיר ורסאי".

"נשיא המועדון, פלורנטינו פרס קיים פגישה עם השחקן בה הביע את תמיכתו המלאה ואמון מלא בו ובכך שהוא לא אשם וחף מפשע", נכתב בהודעה, "המועדון מודה על הערכים המקצועיים, המחויבות והשותפות של בנזמה בקבוצה והיחס שהפגין כלפיה בכל שש השנים בהן היה חלק מריאל מדריד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי