יוז: "אני לא מתכוון לרחם על ז'וזה מוריניו"

הבלוז. משחק השפל שלו מחר בסטוק?
הבלוז. משחק השפל שלו מחר בסטוק? | צילום: Gettyimages

מנג'ר סטוק עשוי להנחיל לצ'לסי הפסד ליגה שביעי. "המיוחד" ישהה במלון

(גודל טקסט)

צ'לסי תשחק מחר נגד סטוק סיטי באיצטדיון 'בריטניה' (שבת, 19:20 בספורט2), כשהפסד עלול להביא לפיטורי ז'וזה מוריניו המורחק מהמשחק ועל כן כלל לא יהיה במגרש.

 

מוריניו החליט לשהות בבית מלון סמוך לאיצטדיון בעת המשחק, אבל עשוי לנהל את ההתמודדות באמצעות הנייד. הוא אמר כי הוא ייתן את ההוראות להחלפת השחקנים, אבל עוזריו יהיו רשאים לנהל את המשחק כראותם. 

 

 

ההתאחדות שאוסרת על מוריניו להיות באיצטדיון, לא תוכל למנוע ממנו להיות בקשר עם עוזריו במהלך המשחק כל עוד הוא לא יהיה על כר הדשא או ביציע. 

 

מוריניו מעולם לא הפסיד יותר משישה משחקים לעונה בליגה כמנג'ר באף קבוצה אותה ניהל עד כה בקריירה, כך שזה יכול להיות משחק השפל הגדול שלו אם יפסיד. במסיבת עיתונאים שערך היום אמר מוריניו שלא יערער על עונש ההרחקה שהוטל עליו: "הכנתי לעוזרים שלי רוי פאריה, סטיב הולנד וסילביניו לורו אלף אופציות שונות איך לנהוג במצבים שונים". 

מוריניו במסע"ת. נערך כמעט לכל תרחיש (Gettyimages)

המיוחד אמר: "אם אחרי עשר דקות נישאר עם שבעה שחקנים במגרש, אז להתפתחות כזאת לא התכוננתי או למצב שנוביל במחצית 0:4 או נפסיד 4:0. אני לא רוצה לדבר הרבה על העונש הזה, אבל אם בהתאחדות מתכוונים להמשיך ככה בעתיד יהיו הרבה מנג'רים שיורחקו". 

בתוך כך מאיים מנג'ר סטוק סיטי, מארק יוז, לגרום לפיטורי מוריניו ואמר: "אני לא מתכוון לרחם עליו או משהו כזה". סטוק הדיחה העונה את צ'לסי מגביע הליגה בפנדלים. 

סטוק חוגגת על צ'לסי. המשחק האחרון של "המיוחד" בבלוז? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי