חלאיילה: "סכנין היא דוגמא טובה לדו-קיום"

בני סכנין. לא מערבים פוליטיקה וספורט
בני סכנין. לא מערבים פוליטיקה וספורט | צילום: ערן לוף

בקבוצה מנסים לשמור על שגרה. קדוש: "מרגיש חופשי להסתובב פה ברחובות"

(גודל טקסט)

בצל המצב הביטחוני וסימן השאלה שמרחף באוויר לגבי קיום משחקי כדורגל בין המגזר היהודי והערבי, בבני סכנין, נציגת המגזר בליגת העל, מנסים לשמור על שגרה ומשדרים עסקים כרגיל, גם בזמן המצב המתוח ששורר במדינה.

 

"האווירה בקבוצה רגילה וטובה, אנחנו השחקנים לא מתעסקים בכל מה שמתרחש מסביב", אמר קפטן הקבוצה חאלד חלאיילה ל"ספורט1", "האירועים בימים האחרונים קשים והמראות קשים מאוד ואני מקווה שבקרוב הכל ייגמר ונחזור לשגרה. אנחנו באים במטרה אחת: להתאמן. אנחנו לא מדברים בינינו על זה במגרש. אנחנו דוגמא טובה לדו קיום, ואנחנו מוכיחים את זה גם עכשיו. גם בעבר שחקנים שהגיעו לפה קיבלו יחס מדהים ומרגישים בבית והם ימשיכו לקבל את אותו יחס, כי יש לנו מטרה משותפת וזו טובת הקבוצה. לא מערבים פוליטיקה וספורט".

 

 

חלאיילה מספר שהשחקנים היהודיים מרגישים כרגיל למרות המתיחות במדינה: "ברור שחוששים במצבים האלה, אבל אצלנו באמת שאין ממה לחשוש. השחקנים שלנו מרגישים חופשי וטוב, אנחנו תמיד נותנים להם את ההרגשה הזו. אנחנו בסך הכל באים לשחק כדורגל וליהנות מכדורגל. אנחנו מנסים לשים הכל בצד ולהתרכז במטרה וליהנות מהכדורגל".

 

שוער הקבוצה, רן קדוש, הוסיף: "האמת שאני מרגיש חופשי לגמרי להסתובב פה ברחובות, יושב בבתי קפה ומבקר חברים בסכנין, הכל כרגיל. לא מרגישים משהו מיוחד באימונים וגם לא בדרך אליו ובחזרה ממנו. אין התייחסות מיוחדת או עיסוק מיוחד בעניין, אנחנו מתעסקים בכדורגל ולא בפוליטיקות שמסביב".

 

קדוש. "הזרים שואלים מתי זה ייגמר" (עדי אבישי)

 

"השחקנים הזרים שאלו אותי קצת שאלות על המצב ומה זה אומר, חלקם תיכננו לנסוע לירושלים ובגלל המצב החליטו שלא לנסוע", מספר השוער, "הם מנסים להבין את המצב ושואלים מתי זה ייגמר, אבל בגדול אין התעסקות מיוחדת או דיבורים על זה בחדר הלבשה. אנחנו משתדלים לא להכניס את זה למגרש. אני באופן אישי מכיר ונתקל בכל כך הרבה אנשים טובים שגרים בסכנין שלא רוצים באלימות ובבלאגן הזה ומתנגדים לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי