"לא חושב שישראל תעז לשחק התקפי נגדנו"

וילמוטס. ישחק נגדנו כפי ששיחק מול אנדורה
וילמוטס. ישחק נגדנו כפי ששיחק מול אנדורה | צילום: AFP

מאמן נבחרת בלגיה וילמוטס הבהיר שיפתח בשלישי עם ההרכב החזק ביותר

(גודל טקסט)

מארק וילמוטס, מאמן נבחרת בלגיה נגדה ישראל תשחק בבריסל ביום שלישי, חגג אתמול עלייה ליורו ביחד עם נבחרת וויילס – ולא נראה שהמפגש מול גוטמן ושחקניו מטריד אותו יתר על המידה.

 

וילמוטס התבקש אחרי הניצחון על אנדורה (1:4) להתייחס למחזור האחרון וענה: "אני יודע שישראל חייבת ניצחון נגדנו כדי לחלום על עלייה ליורו, אבל אני לא יודע אם הם יבואו לשחק התקפי. מעט מאוד נבחרות מעזות לשחק נגדנו התקפי. מול אנדורה שיחקנו נגד נבחרת שלא רצתה לשחק כדורגל ושיחקה הגנתי, נראה לי שאשמור את שיטת המשחק הזאת גם נגד ישראל".

 

 

וילמוטס אישר שנגד ישראל ישחק בהרכב חזק יותר עם רומולו לוקאקו בחוד, מרואן פלאיני, דריס מרטנס וניקולאס לומברטס בהגנה. בלגים שעלו לראשונה אחרי 32 שנה ליורו רוצים גם להבטיח שיסיימו במקום הראשון בבית כך שלא יזלזלו נגד ישראל. 

 

על הניצחון נגד אנדורה אמר: "השערים לא באו מיד, כי ברבע השעה הראשונה נאלצנו להסתגל לכר הדשא הסינטטי. אחר כך שיחקנו טוב יותר באגפים. תומאס מונייר ודריס מרטנס שיחקו מצוין. חבל שספגנו ברגע של אי זהירות, אבל זה יכול לקרות לכל נבחרת". 

 

הזאר מוביל את החגיגות הבלגיות באנדורה (Gettyimages)

 

וילמוטס הבטיח שאדן הזאר ימשיך לבעוט פנדלים, אולי כבר נגד ישראל, למרות שהחמיץ אתמול פנדל. "החלפתי אותו וזה היה צפוי. זה לא היה עונש. הובלנו 1:4 וזו היתה הזדמנות לתת זמן משחק לשחקנים אחרים. רציתי לתת לנאסר צא'דלי דקות משחק על הגישה החיובית שלו בנבחרת".

 

וילמוטס סיכם את המוקדמות כשאמר: "שיחקנו רע רק פעם אחת נגד קפריסין. בשאר המשחקים הרמה שלנו הספיקה כדי להבטיח את ההעפלה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי