כן באותה ליגה? מכבי חיפה הפסידה לממפיס 97:84

חיפה נהנתה מחיזוק מיוחד
חיפה נהנתה מחיזוק מיוחד | צילום: סת' ריבניק, מכבי חיפה

הופעה מכובדת לירוקים בראשון משני משחקים מול קבוצות ה-NBA

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הפסידה לפנות בוקר 97:84 לממפיס גריזליס, בראשון משני משחקי הכנה/ראווה בארצות הברית מול קבוצות NBA.

 

הירוקים החלו טוב את המשחק בעזרת צ'וברביץ', כאשר מהצד השני מארק גאסול היה דומיננטי מהפתיחה. המארחים ניסו לרוץ ולברוח, אבל דיז'ון תומפסון שמשחק עם הירוקים בצמד המשחקים ב-NBA הראה יכולות ושמר על ממפיס קרובים, רק 25:26 לגריזליס ברבע הראשון. חיפה כבר הובילה בשבע נקודות הפרש ברבע השני (כשהיא צולפת בעיקר מהשלוש) והקבוצות ירדו בשוויון 48:48 למחצית.

 

 

במחצית השנייה שוב ברחו הירוקים ליתרון שש, אבל גאסול דחף את קבוצתו למהפך, 67:73 לממפיס ברבע השלישי. חיהפ בעזרתם של יפתח זיו, עוז בלייזר ורנה רוז'ו  עוד שמרה על הפרש צמוד 85:82, אבל אז, שלוש דקות לסיום, נשברה וראתה את ממפיס בורחת ל-84:97.

 

"אני מרוצה מהגישה של השחקנים ואני מעריך מאוד את המאמץ, אני חושב שבסוף היינו צריכים להיות יותר מדויקים, בעיקר בהתקפה ואולי אפילו לנצח, אבל בסך הכל אני מרוצה", אמר מאמן הקבוצה, רמי הדר. "אלכס צ'וברביץ' עשה התקדמות גדולה ולא רק הוא, גם שאר השחקנים שממשיכים לעוד עונה כמו חנן קולמן, רוז'ו וזיו.

 

צ'וברוביץ'. "ניסינו להיות אגרסיביים" (סת' ריבניק)

 

"באנו להילחם ולעבוד קשה כמו כל משחק ואימון", אמר אלכס צ'וברביץ'. "ניסינו להיות אגרסיביים וזו הולכת להיות הקבוצה שלנו, אגרסיבית וחזקה מנטלית".

 

"הם בהחלט קבוצה טובה והיה לנו סיכוי לנצח, אבל לא היינו מספיק טובים בסיום", אמר רוז'ו. "כולם שיחקו טוב בהגנה, גם השחקנים החדשים שאתנו רק כמה ימים. אנחנו רוצים ללמוד מהטעויות שלנו במשחק הזה ולהיות טובים יותר לאורך כל המשחק מול הלייקרס".

 

קלעו למכבי: תומפסון 17 נק' (7 ריב'), רוז'ו 15 נק' (7 ריב' ו-7 חט'), צ'וברביץ' 14 נקודות (5 ריב') וקולמן 14 נק' כל אחד, בלייזר 8 נק' (5 ריב'), ורגאס 5 נק' (6 ריב' ו-5 אס'), באקנר 4 נק', דיברתולומאו וסלסטין 3 נק' וזיו קלע נקודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי