ההולנדית המעופפת: זהב לסחיפרס ב-200 מטר

סחיפרס. היורשת של פינטוסביץ'?
סחיפרס. היורשת של פינטוסביץ'? | צילום: Gettyimages

קבעה שיא אליפות חדש עם 21.63 ש'. אריאס מריט רק שלישי ב-110 משוכות

(גודל טקסט)

בכל תחרות שהוא משתתף יוסיין בולט הוא הדמות המרכזית של האירוע, אך הפעם יש לו מתחרה ראויה. דפני סחיפרס, שרק לפני שנתיים עוד התחרתה בקרב 7 והייתה אלמונית לציבור הרחב, החליטה לעבור להתחרות בריצות הקצרות והתוצאות הפתיעו אפילו אותה.

 

ביום שני היא זכתה במדליית הכסף בריצה ל-100 מטר והיום (שישי) היא סימנה וי נוסף בדרך להפוך לכוכבת של ממש כאשר זכתה בזהב במרחק הכפול עם שיא אליפות חדש של 21.63 שניות – התוצאה הרביעית בטיבה בהיסטוריה.

 

 

במקום השני הגיעה עוד כוכבת עולה, אלין תומפסון מג'מייקה, עם תוצאה של 21.66 ש' שגם היא טובה מהשיא הקודם. השלימה את הפודיום, בו כולן ירדו מ-22 שניות, וורוניקה קמפבל-בראון (ג'מייקה) עם 21.97 ש'.

 

מריט. יצליח לחזור עד אולימפיאדת ריו? (gettyimages)

 

הסיפור השני של הערב היה ניסיונו של השיאן ב-110 מכשולים, אריאס מריט, לזכות בתואר העולמי, שבוע לפני שיעבור ניתוח להשתלת כליה. האמריקאי הוביל ב-80 המטר הראשונים, אך סיים רק שלישי עם תוצאת השנה שלו 13.04 שניות.

 

במקום הראשון זכה סרגיי שובנקוב הרוסי עם שיא לאומי חדש (12.98) והפתיע את כל המומחים. השלים את הפודיום הנסל פרצ'מנט הג'מייקני (13.03), שהוכיח שהוא חזר לצמרת העולמית אחר שזכה בארד באולימפיאדת לונדון.

 

וויליאמס. עוד זהב לג'מייקה (gettyimages)

 

טיאנה ברטולטה האמריקאית זכתה בזהב בקפיצה לרוחק, כשקבעה 7.14 מטר בניסיון השישי והאחרון שלה. שארה פרוקטור הבריטית סיימה שנייה (7.07) ואיבאנה שפאנוביץ' זכתה במדליית הארד עם 7.01 מטר.

 

האירוע שסיים את הערב היה 100 משוכות, בו ניצחה דניאל וויליאמס הג'מייקנית שחצתה את קו הסיום בשיא אישי של 12.57 שניות. במקום השני, זכתה סינדי רולדר הגרמנייה שקבעה גם היא שיא אישי והצליחה להפתיע אפילו את עצמה כשזכתה במדליית הכסף. לאחר פוטו פיניש נקבע כי הבלארוסית, אלינה אלינה טלאי עם תוצאה של 12.66, לפני בריאנה רולינס (12.67) וטיפאני פורטר (12.68).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי