"חולם על ליגת האלופות. יש אווירה שזה אפשרי"

זהבי. מחכים לרגע הזה
זהבי. מחכים לרגע הזה | צילום: אודי ציטיאט

זהבי לקראת באזל: "כל שחקן חולם על הרגע הזה". יוקאנוביץ': "אין לחץ"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה את מסיבת העיתונאים לקראת משחק הגומלין מחר (שלישי) מול פ.צ באזל, בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. המשחק הראשון נגמר בתיקו 2:2 בשוייץ, כך שתיקו 0:0 או 1:1 ישלח את הצהובים לשלב הבתים של הצ'מפיונס לראשונה זה 11 שנה.

 

הקשר זדרבקו קוזמנוביץ' שהגיע מאינטר פצוע ולא ייכלל בסגל למשחק בבלומפילד, כמו גם החלוץ האוסטרי מארק יאנקו. מוקדם יותר נחתו השוייצרים בישראל וקיימו מסיבת עיתונאים ואימון מסכם.

 

 

"אני לא מרגיש שום לחץ", אמר סלאבישה יוקאנוביץ', "אנחנו מוכנים לרגע הזה, אנחנו נהיה מרוכזים וחכמים – כדורגל הוא לאנשים חכמים. יש לי ביטחון בקבוצה שלי, אבל כל משחק הוא שונה והדברים יתפתחו לפי מה שיקרה במגרש".

 

יוקאנוביץ'. "מכבי ת"א זה לא רק ערן זהבי ואייגיבור" (אודי ציטיאט)

 

"מכבי ת"א זה לא רק ערן זהבי ואייגיבור, אלא 11 שחקנים שאני מצפה שיתנו 110%. אני בטוח שהם ישימו שמירה צמודה על ערן, אבל הוא עדיין יכול להבקיע. עם זאת, אני מדגיש שוב, יש עוד 10 שחקנים. זה יום נפלא למכבי ת"א, לאוהדים שלנו ולכדורגל הישראלי".

גם ערן זהבי התייחס לדיבורים סביבו לפני המשחק: " אני שמח שהם מדברים עלי, זה מחמיא, אבל הם צריכים לדבר על מכבי ת"א. כבשתי את השערים בזכות הקבוצה, לא הייתי יכול לעשות את זה בלעדיהם. אני מאמין למאמן באזל שאמר שלא ישים עלי שמירה מיוחדת, קבוצה היא לא רק שחקן אחד".

 

"אנחנו יודעים שיהיה משחק קשה כי זה לא קל להגיע לשלב הבתים. אני חושב שכל משחק הוא לגופו. אנחנו מאד רחוקים כרגע משלב הבתים, יש לנו משחק מאד קשה מול יריבה עיקשת שיודעת לעשות לנו חיים קשים, אך אני מקווה שנתעלה על עצמנו ונעבור את המשוכה הזאת".

 

זהבי ויוקאנוביץ'. "יש לנו 11 שחקנים" (אודי ציטיאט)

 

"שהאוהדים תומכים בנו זה עושה משהו ואני בטוח שמחר הם ידחפו אותנו מהשנייה הראשונה. ברור שעשינו תוצאה טובה במשחק הקודם ובהחלט יש אווירה של 'אפשר לעשות את זה', אבל זה לא מבטיח לנו שום דבר. זה ששניים מהשחקנים המובילים שלהם לא הגיעו לא אומר הרבה, יש להם שחקנים אחרים שיכולים למלא את מקומם".

 

"הגעתי למכבי ת"א כדי לזכות בתארים ולהגיע להישגים באירופה, אני מקווה שאוכל להגשים את החלום הזה. שחקני כדורגל מחכים לסוג כזה של לחץ. אתה רק רוצה להראות את היכולות שלך וזה רגע שאתה חולם עליו מאז שאתה ילד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי