ממשיכים לנסות להכשיר את מסי, נוליטו מתרחק?

מסי. שמונה ימים לקלאסיקו
מסי. שמונה ימים לקלאסיקו | צילום: Gettyimages

בארסה מקווה שיהיה כשיר לקלאסיקו ונרתעת מהמחיר של חלוץ סלטה

(גודל טקסט)

סימן רציני נוסף לכך שליאו מסי וברצלונה עושים הכל כדי שיחזור לשחק בקלאסיקו בשבת הבאה (21.11). לואיס אנריקה שחרר את כל השחקנים שלא משחקים בנבחרות שלהם לשלושה ימי חופשה עד יום ראשון החל מהיום (שישי), מלבד מסי שלא שוחרר.

 

הוא הגיע היום למיתקן האימונים של הקבוצה כדי לעבוד על ההחלמה שלו. שלשום הפרעוש כבר רץ ונגע בכדור, אתמול השלים אימון מלא עם השחקנים שלא משחקים בנבחרות השונות ביניהם איבן ראקיטיץ'. ההרגשה של מסי טובה ובימים הקרובים יתברר אם יוכל לשחק בקלאסיקו.

 

 

סדר היום יכלול סלאלומים, ריצות קצרות בקצבים שונים, קפיצות ובעיטות לשער. מסי אמור לשחק רק אם יתאושש במאה אחוז מהפציעה שלו בברך מחשש לנסיגה במצבו אם יעלה לשחק פצוע.

 

בתוך כך פרסם ה"מונדו דפורטיבו" הבוקר שברצלונה כנראה לא תרכוש את נוליטו או תתקשה לרכוש אותו בגלל מחירו – 18 מיליון יורו. אנריקה לוחץ להחתים את חלוץ סלטה ויגו בחלון ההעברות של ינואר כדי למלא את מקומו של פדרו שעזב, אבל עד כה הנהלת בארסה לא אישרה את בקשתו. ההצלחה של אנריקה בליגה דווקא פועלת לרעתו.

 

 

הטענה היא שהחלוץ שהחל דרכו בברצלונה וכיום בסלטה ויגו כבר בן 29, אבל עדיין אלופת אירופה תצטרך לשלם 18 מיליון יורו. בארסה רוצה להוריד את המינוס שלה ולא להסתבך עם חוקי הפייר פליי הפיננסי, כך שזה לא מתאים למדיניות שלהם.

 

בסלטה ויגו לא מצפים למכירת נוליטו אבל טוענים שאם ייאלצו למכור זו תהיה ההעברה הגדולה בתולדות המועדון שלהם. המנג'ר המקצועי של הקבוצה, מיגל טורסייה, אף הציע לנוליטו חוזה משופר בתמורת להגדלת סעיף השחרור ל-25 מיליון יורו, אבל החלוץ סירב.

 

האבסורד בסיפור הוא שברצלונה שיחררה אותו ללא תמורה, הוא הגיע לבנפיקה ומשם לסלטה שרכשה אותו ב-2.5 מיליון יורו בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי