קאקה מועמד לחזק את ברצלונה. קאוט לא יגיע‎

קאקה. השאלה קצרה
קאקה. השאלה קצרה | צילום: Gettyimages

הקטאלונים ממשיכים לחפש שדרוג זול, גם רובין ואן פרסי מעוניין להצטרף

(גודל טקסט)

ברצלונה עם סגל קצר במיוחד ולא רוצה בינואר לשלוף סכומי עתק על ההעברות. הפתרון? להביא שחקנים ו-ותיקים שלא יעלו הרבה כסף, שיסכימו לשבת על הספסל, אבל שיכולים להדליק את אוהדי הכדורגל בעולם אם ילבשו חולצה של ברצלונה.

 

על רובין ואן פרסי כבר דווח והוא רוצה להגיע. דירק קאוט לעומתו לא יבוא, אבל עכשיו הצטרף לרשימה שם ענק שיטריף את הכדורגל העולמי אם ידרוך על כר הדשא בקאמפ נואו וזהו קאקה הברזילאי.

 

 

העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' מדווח שברסה רוצה את הברזילאי שחזר באחרונה לכושר טוב במדי אורלנדו סיטי ב-MLS וזומן לנבחרת ברזיל בגיל 33. לדברי העיתון פציעותיהם של ראפיניה ואיבן ראקיטיץ' מביאות לכך שברסה תרצה עוד שחקני חיזוק בעמדות הקישור.

 

קאקה מצידו שהתפרסם דווקא במדי היריבה ריאל מדריד ובמילאן רוצה לשחק גם בפגרת ה-MLS כדי לשמר את כושרו הטוב כדי שיוכל לשחק בנבחרת ברזיל. בנוסף, האיש שהביא את הקשר למילאן ב-2003, אריידו בריידה, נמצא בברצלונה כאחראי על הסקאוטים. מעניין מה יגידו על כך בריאל מדריד? בכל מקרה יהיה מדובר בהשאלה קצרה במיוחד.

 

ואן פרסי. רוצה לחזור לנבחרת (gettyimages)

 

בתוך כך יש שיחות רציניות בין רובין ואן פרסי לרצלונה. RVP מאוד רוצה להגיע לקאמפ נואו. ברסה רוצה לפחות ותיק אחד, כוכב מקומי שהוכיח את עצמו (נוליטו) ושחקן לעתיד (אנואר אל גזי מאייאקס). ואן פרסי ששיחק 101 פעמים בנבחרת הולנד לא זומן למשחקיה בנובמבר והוא יודע שיצטרך להתאמץ לחזור כדי לחזור ללבוש את מדי האורנג'. הוא חושב שבפנרבחצ'ה בה הוא משחק כעת לא יהיה לו סיכוי בעוד שבברצלונה דווקא יהיה לו קל יותר.

 

לעומת זאת דירק קאוט ירד מהרשימה לאחר שהודיע לראשי ברצלונה שהוא רוצה להמשיך לשחק בפיינורד. בתוכנית הטלוויזיה ההולנדית 'פוטבול אינטרנשיונל' הודיע קאוט: "אוהדי פיינורד לא צריכים להיות מודאגים. אני לא אעזוב לברסה. התחלתי כאן משהו יפה ואני רוצה להמשיך בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי