"הוא הראה אופי קשוח וחזר מהטעות שביצע"

מרסיאל. שער ראשון לאחר 11 שעות
מרסיאל. שער ראשון לאחר 11 שעות | צילום: Gettyimages

מרסיאל קיבל מחמאות, אך ואן חאל עקץ: "פעם ראשונה? חבל שזה אצלי"

(גודל טקסט)

אנטוני מרסיאל התגלה אתמול (רביעי) כווינר שגם בגיל 19 מסוגל להתגבר על הטעויות שלו. אחרי שגרם לפנדל שהביא לשער יתרון לצסק"א מוסקבה הוא כבש את השוויון כמו כוכב גדול והביא לתיקו 1:1. זה היה שערו הראשון של הצרפתי באלופות אחרי ששיחק 11 שעות במפעל במדי מונאקו ויונייטד.

 

לואיס ואן חאל לא ריחם עליו כשמתח עליו ביקורת נוקבת בסיום ואמר: "זה היה פנדל טיפשי, אבל כולנו בני אדם. הוא אמר לי שזה קורה לו פעם ראשונה, אבל כשזה קורה איתי זה חבל. אני אסלח לו. הוא סיכן הרבה את השער והוא מאוד עקבי ובגיל 19 אני אוהב את זה".

 

 

גם הקשר הצרפתי, בן ארצו, מורגן שניידרליין שיבח את מרסיאל: "הוא הראה אופי קשוח אחרי שחזר מהטעות שביצע. הוא לא הוריד את הראש וכבש שער יפה. לחצנו ונתנו כל מה שהיינו יכולים וחבל שלא הבקענו עוד שער". יונייטד מדורגת רק במקום השני, אבל צמודה לצסק"א מוסקבה ועוד יהיו לאוהדיה הרבה דפיקות לב עד שתצליח לעלות לשלב הבא אם בכלל. מאז שאלכס פרגוסון עזב היא ניצחה משחק אחד בחוץ משמונה.

 

 

ואן חאל סבור שהנקודה שהשיגו במוסקבה הקפואה יכולה להיות משמעותית לעלייה: "ההפסד לפ.ס.וו היה דבר מוזר מאוד עבורנו. יש לנו שני משחקי בית ואפשר לומר שבבית אנחנו חזקים. אם ננצח נבטיח כמעט סופית את העלייה, אבל יש לנו גם משחק חוץ קשה נגד וולפסבורג המוליכה". במחצית ההולנדי מתח ביקורת קשה על שחקניו שהפגינו משחק חלש בחצי הראשון.

 

אואן הארגריבס ששימש כפרשן במשחק אמר: "החצי הראשון היה נוראי. יונייטד שיחקה לאט מדי. רק רגע קסום של מרסיאל חילץ אותם מההפסד, אבל הם לא שכנעו".

 

גם פול סקולס מתח ביקורת ברשת BT ספורט ואמר: "התנועה של שחקני צסק"א היתה הרבה יותר טובה. דומביה והמגן הימני סחררו את יונייטד. השחקנים של יונייטד לא זזו. לא זוכר שווין רוני קיבל מסירה אחת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי