ברצלונה תחפש נקמה בסאן מאמס מול בילבאו

אדוריץ' חגג עם שלושער ב-0
אדוריץ' חגג עם שלושער ב-0 |

ברסה תפתח עונה (19:30) בלי ניימאר ועם טראומת ה-4:0 מהסופרקאפ

(גודל טקסט)

אחרי שברצלונה ספגה רביעיה מאתלטיק בילבאו במשחק הראשון ב-"סאן מאמס"(4:0)  בסופרקאפ הספרדי, היא תחפש הערב (19:30) ניצחון וגם נקמה. הבלאוגרנה יעלו רק עם ליאו מסי ולואיס סוארס וללא ניימאר, שאמנם חזר להתאמן לאחר שחלה בחזרת אבל לא נראה שייפתח בהרכב.

הכוכב הברזילאי צפוי לפתוח במשחק הליגה הבא נגד מלאגה. שבעה שחקנים חסרים בסגל של ברסה כולל ג'ראר פיקה הפצוע ולכן יפתח ג'ורדי אלבה למרות שחזר רק בסוף השבוע לאימונים. לואיס אנריקה הזעיק שני שחקנים מברצלונה ב': הקשרים ג'רארד גמבואה וחואן קאמרה בני ה-20.

ברצלונה אמנם הובסה 4:0 בסופר קאפ בסאן מאמס, אבל בליגה ניצחו הבלאוגרנה 2:5 בבילבאו בעונה שעברה. ברצלונה אמנם הפסידה הזדמנות לזכות בשישה תארים העונה, אבל עדיין תוכל לאסוף לחיקה את גביע העולם לקבוצות בסוף השנה האזרחית ולסיים עם חמישה תארים, אחד יותר מפאריס סן ז'רמן.

בברסה מאמינים שהם ייראו אחרת לחלוטין מהמשחק הקודם בבילבאו למרות שבהשוואה לעונה שעברה היא תחסר את פדרו (שכבש ובישל בצ'לסי מוקדם יותר), פיקה וצ'אבי שעזב לקטאר. הקבוצה נחלשה ללא ספק, אבל יש לה עדיין סגל טוב שיכול להשיג אליפות, אבל כמו שלואיס אנריקה אמר: "העונה תהיה ארוכה ויש לפחות ארבע קבוצות מועמדות לזכיה בתואר".

ליאו מסי. רק שלושה שערים ב-11 משחקים (Gettyimages)

אנדרס אינייסטה פותח את העונה ה-14 שלו בליגה עם 361 משחקים, יותר מכל שחקן פעיל אחר. לליאו מסי חסרים 14 שערי ליגה כדי להגיע ל-300 (286 עד כה). הוא כבש בבילבאו עד כה רק 3 שערים ב-11 משחקי ליגה. שני השחקנים זכו עד כה כל אחד ב-25 תארים. 

מיקל סאן חוסה הפצוע לא ישחק במדי בילבאו, שכבר קלקלה את ההישג הגדול בזכייה בסופרקאפ הספרדי, אחרי שהפסידה בליגה האירופית בסלובקיה לז'ילינה 3:2.  המאמן ארנסטו ואלוורדה הזהיר: "ברצלונה תעלה למגרש כועסת ומסוכנת. יהיה קשה להפתיע אותם שוב אחרי שזכינו בסופרקאפ, אבל אנחנו ננסה".

הרכבים משוערים:

בילבאו: אירייזוס, באלנזיאגה, גורפגי, לאפורטה, דה מרכוס, בנאט, מייקל ריקו, ארסו, סוסאטה, מרינו, אדוריץ.

ברצלונה: בראבו, אלבה, מסצ'רנו, בארטרה, אלבס, בוסקטס, רקיטיץ', אינייסטה, רפיניה, מסי, סוארס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי