אותה גברת, אבל קצת יותר מאמינה בעצמה

מאטה. לא שיחק בנבחרת מאז המונדיאל
מאטה. לא שיחק בנבחרת מאז המונדיאל | צילום: Gettyimages

המוניטין של ספרד בירידה וכוכבים חדשים אין. לפחות מאטה ופדרו בכושר

(גודל טקסט)

ספרד היא כבר לא הנבחרת הטובה ביותר בעולם, הכישלון במונדיאל 2014 וההתחלה הכושלת של קמפיין יורו 2016 עם ההפסד בסלובקיה, פגעה קשות במוניטין של הלה רוחה ועדיין מוקדם לסתום עליה את הגולל. פרט לאותו הפסד ספרד רשמה רק ניצחונות כולל בבית מול אוקראינה החזקה ומדורגת שנייה אך ורק בגלל הריצה המטורפת של הסלובקים (18 נקודות מ-18 אפשריות)

 

תמונת מצב: חילופי הדורות עדיין לא החזירו את הנבחרת להילוך של פעם. אותו הפסד 2:1 בז'ילינה עדיין מהדהד ולכן המשחק הקרוב בשבת מול אותה סלובקיה בבית, הוא מפגש מכריע בו ספרד חייבת לנצח.

 

 

המוזמנים החדשים:  אין ממש, אבל הלה רוחה הרוויחו את חואן מאטה מיונייטד, שלא שיחק למעשה מאז המונדיאל בברזיל , ואת דייגו קוסטה. אמנם חלוץ צ'לסי לא כל כך בכושר אבל לפחות לא פצוע. גם פדרו פורח מאז המעבר מברצלונה לבלוז.

 

 סימן השאלה: מה עושים עם איקר קסיאס ודויד דה חאה? המאמן ויסנטה דל בוסקה החליט לנסות חלק את הנטל בין השוערים, אבל עדיין קסיאס מספר 1 בנבחרת. לכן שוערה של פורטו ישחק במשחק הראשון הקשה יותר נגד סלובקיה, בעוד שדה חאה ישחק כנראה במשחק השני ביום שלישי במקדוניה. המאמן אף הצהיר שלדעתו דה חאה צריך לחזור ולשחק במנצ'סטר יונייטד אם הוא רוצה לשמור על מקומו בסגל נבחרת ספרד.

עוד באותו נושא: איקר קסיאס, חואן מאטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי