"חביב אוחיון בין 3 הטובים באירופה לגיל 17"

אוחיון. שוער העתיד של הצהובים
אוחיון. שוער העתיד של הצהובים | צילום: אסף קליגר

לא רק ראיקוביץ': זאביק זלצר מחמיא לשוער העתיד של מכבי

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב התקבלה בימים האחרונים ההחלטה להחתים את השוער הסרבי, פרדראג ראיקוביץ' בן ה–19 לעמדת השוער הראשון במקומו של פאבלו קולינאס הספרדי. ראיקוביץ' על פי פרסומים הוא השוער הטוב לגילו מבין 50 שוערים נבחרים באירופה. לאחר מחשבה מקצועית מעמיקה הוחלט ע"י הצוות המקצועי בקריית שלום להמתין עם זינוקו המטאורי של שוער המשנה, חביב אוחיון בן ה-17 לעמדת השוער המוביל ולאפשר לו לצבור העונה ניסיון נוסף לטווח הקרוב של השנתיים הבאות.

 

הקבוצה החתימה את דניאל ליפשיץ מהפועל רעננה והשאירה את אוחיון בחממה הצהובה.

 

 

אוחיון יטוס כבר ביום שלישי עם נבחרת הנוער לטורניר בינלאומי בסרביה וישמש כשוער קבוצת הנוער של מכבי תל אביב במשחקי הצ'מפיונס שיתקיימו במקביל לבוגרת נגד צ'לסי, פורטו ודינמו קייב.

 

זאב זלצר אשר היה במשך כ–15 שנים המנהל המקצועי של נבחרות הנוער של ישראל סבור שאוחיון הוא מהכישרונות הגדולים באירופה: "אוחיון הוא בין שלוש השוערים הטובים באירופה לגילו, גיל 17".

 


חביב אוחיון. יברח למכבי? (מני בן ארי)

 

זלצר הוסיף: "חביב אוחיון, יחד עם הבן של זינאדין זידאן ועוד שוער גרמני הם הטובים באירופה לגיל 17 מבין מאות שוערי היבשת. נפגשתי עם מומחי נוער מספרד ומדינות נוספות כמו גרמניה, אנגליה והולנד אשר עוקבים אחרי השוערים בטורנירי הכדורגל ובמשחקים במסגרת מוקדמות היורו וכולם הצביעו על אוחיון כמצטיין לגילו מבין השוערים".

 

בטורניר בו השתתפה נבחרת הנוער לפני שלושה חודשים נבחר אוחיון כמצטיין הטורניר וגרר אצל ראשי הנבחרת הישראלית התעניינות רבה ורצון להחתימו במספר אקדמיות מובילות באירופה. לאוחיון חוזה במכבי תל אביב עד סיום העונה ובין השאר מחזיק בדרכון רומני. כעת הצהובים מעוניינים להחתימו על חוזה ארוך טווח לחמש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי